Baldur’s Gate 3 z potężnym patchem. Do gry weszło prawie 300 poprawek

Baldur’s Gate 3 z potężnym patchem. Do gry weszło prawie 300 poprawek
Larian Studios wypuściło kolejną ogromną łatkę do Baldur’s Gate'a 3. Tym razem naprawiono blisko 300 najróżniejszych błędów.

Duża gra niesie za sobą dużą odpowiedzialność – bo na pewno trzeba będzie ją poprawiać nawet po premierze. A Baldur’s Gate III jest równie ogromny, co jego sukces, o czym świadczą m.in. rekordy popularności. Tego, jak twierdzi, nie przewidział nawet szef studia i już zapowiedział także, że następna gra będzie o mniejszej skali.

Ale oto przyszła pora na codzienną dawkę niuansów związanych z Baldur’s Gate III. Jak dumnie ogłosili developerzy, do gry trafił drugi popremierowy hotfix. Tym razem spis poprawek ma sięgać blisko 300 elementów zawierających najróżniejsze niedociągnięcia czy błędy powodujące wywalenie do pulpitu. Pełną listę zmian znajdziecie na Steamie.

https://www.youtube.com/watch?v=XuCfkgaaa08

Poprawki sięgają także multiplayera, rozgrywki, interfejsu czy silnika, ale zadziwiająco wiele z nich tyczy się przerywników filmowych. Poświęcona im jest ponad połowa elementów wypisanych w ogłoszeniach na Steamie. I jasne, z samych cutscenek można by stworzyć serial, bo jest ich aż tyle, jednak samej zabawy w Baldur’s Gate III też będzie ładnych kilkadziesiąt godzin.

Na koniec przypominam, że Bladur’s Gate III jeszcze nie doczekał się premiery na PS5, ale ta jest zaplanowana już na 6 września.

5 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3 z potężnym patchem. Do gry weszło prawie 300 poprawek”

  1. Cholerka, studio, które z miejsca wezwało wszystkie ręce na pokład i w ciągu raptem kilku dni wydało dwie duże łatki, zamiast marnować czas na tournee po mediach, chwalenie się wynikami sprzedaży i snucie wielkich planów na przyszłość? Wy tam w tym CD Projekcie patrzycie i robicie notatki, mam nadzieję?

  2. Serio, ta gra ma aż tyle błędów? Jak dotąd ( a grałem już kilkadziesiąt godzin), jedyne co mnie spotkało, to zabawny glitch z ciałem jednego diablika na pokładzie statku łupieżców umysłu, w sali z Zhalkiem. Nic więcej.

    • Ona ma aż tyle zmiennych. Dość powiedzieć, że poza pewnymi kluczowymi wydarzeniami większość zadań i rozmów może potoczyć się zupełnie inaczej, ba, całe sekcje gry mogą się od siebie diametralnie różnić. Spodziewam się, że kolejne łatki również będą zawierać setki pozycji, ale to też po cześć wynika z pietyzmu Lariana. Studio jest znane choćby z tego, że potrafi przebudować cały akt, bo nie było z niego do końca zadowolone. To studio to anomalia. 😛

    • Jedyny błąd jaki na razie zaobserwowałem, to czarny ekran/zawieszenie się ekranu. Ale pomaga Alt+Tab i występuje najczęściej podczas różnych akcji drugiego gracza (gram w multi).

Dodaj komentarz