Alone in the Dark: Twórca opowiada o procesie kreacji potworów

Alone in the Dark nadchodziło wielkimi krokami, ale (stety/niestety) premiera została przesunięta na początek przyszłego roku. Wiemy, jak wyglądają growe wersje aktorów (Davida Harboura i Jodie Comer), jaka będzie zawartość edycji kolekcjonerskiej, a nawet poznaliśmy już długość gry. Informacji nam zatem nie brakuje – zwłaszcza że niektórzy mieli okazję zagrać i opisywali swoje wrażenia. Jedną z tych osób był Ninho – możecie sprawdzić, czy według niego jest to reboot godny pierwowzoru.
Kolejnym ważnym aspektem Alone in the Dark są najróżniejsze kreatury, które spotkamy po drodze. Jeśli też tak uważacie, to doskonale się składa, ponieważ Guy Davis, projektant potworów w grze, pozwolił nam trochę zajrzeć za kulisy rebootu za sprawą redakcji IGN. W najnowszym materiale wideo Davis porusza kwestie takie jak proces powstawania najróżniejszych monstrów, opowiada o swoich inspiracjach i pokazuje nam to i owo jeszcze z etapu produkcji (w tym również grafiki koncepcyjne i modele 3D, są też fragmenty rozgrywki).
Mamy także lepszą okazję zobaczyć wygląd postaci zwanej Dark Man (Ezechiel Pregzt). Delikatnie mówiąc – znacznie różni się od tego w pierwowzorze. Wcześniej jeszcze mieliśmy jego teaser, ale tutaj jest w kolorowej wersji i nie wyskakuje nam na ekran.
Alone in the Dark ma swoją premierę zaplanowaną na 16 stycznia 2024 roku. Tytuł ukaże się na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S.