Reżyser Dragon’s Dogma 2 przeprasza fanów za długie oczekiwanie na grę

W czerwcu tego roku, jedenaście lat po premierze pierwszej części Dragon’s Dogma, została zapowiedziana kontynuacja opowieści z Gransys. Od tamtej pory mieliśmy okazję obejrzeć fragmenty gameplayu, dowiedzieć się o wielkości gry oraz o jej, ekhm, nowym standardzie cenowym.
Na łamach magazynu Play Hideaki Itsuno, reżyser tytułu, postanowił wyrazić swoją wdzięczność za wsparcie społeczności, co miało mocno przyczynić się do pracy nad sequelem.
Chciałem zrobić kontynuację natychmiast po pierwszej części. Przepraszam, że musieliście tyle czekać. Jestem wdzięczny za wsparcie fanów, tych z CAPCOMu również. Nawet nie wiecie, jak bardzo pomogło to w rozwoju projektu.
Itsuno opowiadał również o procesie twórczym i jak wygląda planowanie takiego tytułu z resztą zespołu kreatywnego.
Odbywaliśmy wiele sesji, gdzie całą ekipą urządzaliśmy burzę mózgów. Na najzabawniejsze pomysły wpadaliśmy późną nocą. Potem zastanawialiśmy się, czy naprawdę możemy zaimplementować coś tak dziwnego do gry, a ostatecznie pakowaliśmy tam jak najwięcej.
Dragon’s Dogma 2 jest zaplanowane na 22 marca 2024 roku na PC, PS5 oraz Xbox Series X|S.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Reżyser Dragon’s Dogma 2 przeprasza fanów za długie oczekiwanie na grę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Potem zastanawialiśmy się, czy naprawdę możemy zaimplementować coś tak dziwnego do gry, a ostatecznie pakowaliśmy tam najwięcej takich rzeczy, ile się dało.”
Pogodę by wreszcie zaimplementowali.