Stellar Blade z patchem w dniu premiery i 3 trybami graficznymi. Gra trafiła do tłoczni

Premiera Stellar Blade’a zbliża się wielkimi krokami, a developerzy pochwalili się na platformie X, że gra trafiła już do tłoczni. Pomimo osiągnięcia przez produkcję tzw. złotego statusu, twórcy zapowiedzieli wydanie day one patcha.
Kim Hyung-Tae i Lee Dong Gi udzielili wywiadu dla japońskojęzycznego PlayStation Bloga, w którym wypowiedzieli się również na temat dostępnych w grze trybów graficznych.
Płynność animacji jest bardzo istotna w grach akcji. Stellar Blade oferuje trzy tryby: wydajności, balansu i rozdzielczości. Pierwszy z nich zapewni rozgrywkę w rozdzielczości 1440p i 60 klatkach na sekundę, natomiast w trybie balansu Stellar Blade będzie działał w 50-60 fps-ach i rozdzielczości 4K.
Shift Up wie jak zyskać sympatię wśród swoich odbiorców – przypadek Hellblade’a 2 pokazuje, że wybór trybów graficznych niestety wcale nie musi być standardem, ale płynność animacji w slasherach jest bardzo istotna, z czego koreańscy developerzy doskonale zdają sobie sprawę. Twórcy zyskali w oczach graczy również za sprawą swojego podejścia do mikropłatności, które wydaje się iście prokonsumenckie w kontraście do kontrowersyjnych rozwiązań Capcomu.
Stellar Blade zadebiutuje już 26 kwietnia na PlayStation 5. Graliście w wersję demonstracyjną? Jeśli nie, to koniecznie dajcie jej szansę – demo spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem, a średnia ocen graczy wynosi 4,81/5.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Stellar Blade z patchem w dniu premiery i 3 trybami graficznymi. Gra trafiła do tłoczni”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pięknu nieróżnorodny zespół 🙂 Brawo.
Shreier płakał jak zobaczył.