Black Panther: EA może szykować grę z otwartym światem

Black Panther: EA może szykować grę z otwartym światem
Maciej "Macix" Szymczak
Wskazują na to ogłoszenia o pracę zamieszczone przez EA, które poszukuje kogoś do „zaprojektowania sandboksowego świata”.

O tym, że Electronic Arts przygotowuje grę o Czarnej Panterze, wiemy już od ładnych dwóch lat. Na początku były to tylko plotki mówiące o powstawaniu produkcji dla jednego gracza z T’Challą w roli. Z kolei w zeszłym roku otrzymaliśmy już oficjalne potwierdzenie od samego EA, a w zasadzie od Cliffhanger Games, które będzie odpowiedzialne za stworzenie gry.

O samej produkcji nie wiadomo w zasadzie nic, poza tym, że będzie przeznaczona dla jednego gracza i ma pozwolić graczom „poczuć, jak to jest być godnym płaszcza Czarnej Pantery w unikalny, oparty na opowieści sposób”. Do grona tych skąpych informacji dołącza jednak kolejna. Otóż gra będzie działa się w otwartym, sandboksowym świecie.

https://twitter.com/InsiderGamingIG/status/1779401222123852086

Taki wniosek wypływa z niedawno zamieszczonego przez EA ogłoszenia o pracę. Na oficjalnej stronie studia możemy przeczytać, że poszukiwana jest osoba na stanowisko „głównego projektanta sadboksowego świata”. Do jej kompetencji miałoby należeć m.in. „przygotowywanie mechanizmów i systemów, tworzących bogate, sadboksowe środowisko”,  projektowanie zachowań NPC, a także konsultacja wszystkich działań z innymi działami i dbanie o spójną wizję tworzonego świata. 

Wymagane jest ponad 5 lat doświadczenia w projektowaniu sandboksowych otwartych światów, znajomość Unreal Engine’u, a także pięknie brzmiąca „pasja do gier wideo”. Wszystko zatem wskazuje na to, że gra o Czarnej Panterze będzie mogła pochwalić się dużym i rozbudowanym światem. 

A jeśli jesteście fanami Czarnej Pantery i nie możecie doczekać się premiery gry EA, to zachęcam do zapoznania się również z nadchodzącym Marvel 1943: Rise of Hydra.

5 odpowiedzi do “Black Panther: EA może szykować grę z otwartym światem”

  1. Lead designer z Cliffhanger Games 'chwaliła się’, że w studiu nie ma białych pracowników bo „trudno się z nimi pracuje”.
    Ja od rasistowskiego studia na pewno nie kupię gry i życzę im porażki takiej samej jak przy Suicide Shit: Kill the Rocksteady Studio.

    • Ah, ubiegłeś mnie też miałem o tym napisać bo oczywiście wiedziałem, że cd action przemilczy sprawę, ale małe sprostowanie:
      – ta rasistka, o której mówisz nie jest lead designerem a narrative designerem,
      – białych nie zatrudniała (i chwaliła się tym) w swoim gównianym studiu podczas pracy nad swoją gównianą gierką Validate.
      Mowa o Dani Lalonders, która była również związana z rasistowską grupą aktywistyczną Sweet Baby Inc.
      Oczywiscie są solidne podstawy żeby sądzić, że biali nie będą mile widziani w Ciffhanger Games skoro to studio nie ma nic przeciwko aby zatrudnić kogos takiego jak lalonders. Grę będę omijał szerokim łukiem.

    • Pepe2049Reloaded 15 kwietnia 2024 o 17:30

      Uuuuu… ale o tym nie wolno mówić, to niedobra jest 🙂

    • – Kali, powiedz kiedy coś jest złe.
      – Coś złego być, gdy biały człowiek nie chcieć u siebie zatrudniać Kali. Biały człowiek być rasista!
      – A powiedz mi, Kali, kiedy coś jest dobre.
      – Dobre być, kiedy Kali nie chcieć zatrudnić u siebie biały człowiek.

  2. Czyżby EA spowrotem robił gry na kanwie filmów i komiksów?

Dodaj komentarz