Baldur’s Gate 3: Zapowiedź nowych złych zakończeń

W przyszłym miesiącu do Baldur’s Gate’a 3 trafi długo wyczekiwana siódma aktualizacja. Wraz z nią do gry dodane zostaną kolejne zakończenia ze szczególnym uwzględnieniem Mrocznej Żądzy. Larian Studios postanowiło podgrzać temperaturę i zaprezentować jedno z nich na swoich profilach w mediach społecznościowych (uwaga na spoilery!).
Nie zagłębiając się w zdradzanie fabuły, warto przypomnieć, że oprócz nowych złych zakończeń do gry dodane zostanie dynamiczny dzielony ekran do rozgrywki kooperacyjnej oraz oficjalne narzędzie moderskie.
Baldur’s Gate 3 był jedną z najważniejszych premier ostatnich lat, a wysyp nagród (w tym Hugo, czyli najważniejsze wyróżnienie dla dzieł fantasy i science-fiction) potwierdza, że Larian dowiózł najlepiej jak mógł. Wiemy, że nie zobaczymy sequela ani żadnych oficjalnych dodatków, natomiast po otwarciu studia w Warszawie (o czym wspomina Swen Vincke w wywiadzie z CD-Action) może w najbliższej przyszłości usłyszymy nieco więcej o nadchodzących projektach Larianów.
Czytaj dalej
-
Nowy Painkiller zaoferuje tryb roguelike. Anshar Studios prezentuje kolejny...
-
Avatar: Frontiers of Pandora otrzyma dodatek nawiązujący do nadchodzącego filmu....
-
Yakuza Kiwami 3 zapowiedziana, a z nią zupełnie nowy spin-off. RGG...
-
Steam z wielką wyprzedażą boomer shooterów. Zgarnij Blood: Fresh Supply, Shadow...
5 odpowiedzi do “Baldur’s Gate 3: Zapowiedź nowych złych zakończeń”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ogólnie BG3 ma dość biednie zrobione zakończenia. Masa wątków jest pomijana i w ogóle się o niej nie wspomina. Miałem romans, z Posępną, po tym jak zrobiłem dla niej zadania główne, w ogóle już się do mnie nie odzywała i stała jak kukła w obozie, na koniec rozgrywki w epilogu nawet o niej nie wspomniano. Przy pierwszym przejściu i złym zakończeniu (SPOILER) w ogóle nic mi nie zarysowano, tylko tyle, że przejąłem mózg i obrazek jak siedzę na tronie na nim, i 2-3 zdania, że dużo zniszczeń itp. Za drugim podejściem, dobrym tak samo, bardzo dużo wątków w ogóle pominiętych w epilogu. Marzyłoby mi się, żeby to wyglądało jak w Dragon Age origins, gdzie rzeczywiście były opisane skutki nawet pobocznych questów, wyborów decyzji.
Przed patchem z epilogiem faktycznie zakończenia były słabe i nagłe, jednak po dodaniu epilogu moim zdaniem ładnie się różne rzeczy zamknęły.
Jeśli Twój Tav miał romans z Posępną to powinna być na „imprezie” Marnieja, gdzie w zależności od wyboru wiadomo jak wygląda jej (lub wasze) życie. (Tam też jest skrzynka z listami od różnych osób spotkanych po drodze, gdzie wiele wątków się domyka)
Czy masz na myśli ten pierwszy niby „epilog”, czyli scenki po pomoście? Jeśli tak, to czasami ludziom się nie ładowała rozmowa z Posępną i gra od razu przeskakiwała np. do Karlach. I tak, ta pierwsza wersja zakończeń była fatalna…
możliwe, bo Posępnej w ogóle nie miałem, a Karlach już tak. No mam nadzieje, że to poprawią/wzbogacą.
Zakończenia których i tak pewnie nie doświadczę, bo nie lubię być dupkiem zabijającym własnych towarzyszy.
Przecież ani na full dark urge, ani na kontroli absolutu nie musisz zabijać towarzyszy.