State of Decay 2 zadebiutuje z 3 mapami. A reszta?
Reszta pojawi się później.
Zapowiedziane podczas ubiegłorocznych targów E3 State of Decay 2, kontynuacja całkiem udanej piaskownicy z zombie, wciąż opowiada nam o sobie niechętnie. Dotychczas dowiedzieliśmy się jedynie (z ust Jeffa Straina, szefa studia Undead Labs), iż sequel ma być odpowiedzią na jeden z większych mankamentów "jedynki" i zaoferować "znacząco większy" świat.
Na blogu developera pojawiła się właśnie informacja, zgodnie z którą w pełnej wersji gry pojawi się nie jedna, ale trzy lokacje, każda rozmiarów całej mapy z oryginału. W dodatku miejscówki powinny kusić zróżnicowaniem środowiska, unikalnymi zabudowaniami, a nawet typami misji. Developerzy tłumaczą, iż zdecydowali się podzielić świat, by "gracze nie mieli uczucia déjà vu", rozbijając się co i rusz po tych samych terenach, oraz by łatwiej rozbudowywać grę po premierze o kolejne strefy. Jak zapewniają, oczywiście przy ewentualnej przeprowadzce zabierzemy ze sobą zgromadzonych ocalałych i wyposażenie.
Swoją drogą – jakiś czas temu Undead Labs "wyciekało" artworki. Wtedy nie chcieliśmy zawracać Wam nimi głowy, ale skoro już kliknęliście newsa...
Gra ukaże się na PC i XBO. Datę premiery poznamy podczas tegorocznych E3.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.