6
19.04.2017, 19:43Lektura na 1 minutę

Prey: "Stacja kosmiczna powstawała warstwowo niczym cebula" [WIDEO]

Twórcy zapraszają nas na wycieczkę po Talosie I. A przy okazji deklarują, że Prey jest "jak gra z otwartym światem".


Mateusz Witczak

Zawieszony w próżni kompleks, na który trafi Morgan (lub Morganka), lata świetności ma już za sobą. Choć korporacja TranStar nie szczędziła środków, by uczynić bazę przyjemną dla jej mieszkańców, gdy Talos I przejęli tyfoni (czyli obca rasa, z której mocy skorzystamy podczas rozgrywki), z zabudowań pozostała jeno kamieni kupa.

Nowy zwiastun pozwoli nam zwiedzić środowisko gry, ujrzeć migawki ze spotkań z enpecami i (jak zwykle) zadumać się nad tym, jak to każdy mebel, sztuciec i bibelot może się okazać zakamuflowanym przeciwnikiem.

Trzeba przyznać, że wygląda to dobrze, zresztą Arkane dało się poznać z bardzo dobrych projektów poziomów (że tylko wspomnę Clockwork Mansion z drugiego Dishonored).

Premiera już 5 maja, tytuł ukaże się równocześnie na PC, PS4 i XBO. Użytkownicy konsol na tydzień przed jego debiutem będą mogli ograć godzinną wersję demonstracyjną. Nasze wrażenia z przedpremierowej sesji z Preyem znajdziecie zaś TUTAJ.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3463

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze