5
5.07.2017, 08:37Lektura na 1 minutę

Destiny 2 będzie regularniej zaopatrywane w nową zawartość

Obiecał to Eric Hirshberg, dyrektor generalny Activision.


Paweł „Cursian” Raban

W wywiadzie dla Gamesindustry Hirshberg stwierdził, że choć uważa pierwszą cześć Destiny za sukces, to jest kilka rzeczy, które można było zrobić lepiej. Jako kluczowy błąd wymienił niskie tempo, z jakim gra była wzbogacana o nową zawartość.


Przy Destiny 1 naprawdę dużo rzeczy zrobiliśmy dobrze, ale nie zdołaliśmy nadążyć za popytem na nową zawartość. Choć uważam, że The Dark Below, House of Wolves, The Taken King i Rise of Iron były świetne, z pewnością gracze mieli apetyt na więcej. Jedną z rzeczy, które zauważycie po premierze Destiny 2, będzie to, że oddelegowywaliśmy dodatkowe studia AAA z ekosystemu Activision, włączając w to Vicarious Visions i High Moon, które będą pracować z Bungie nad zawartością do Destiny. To pozwoli nam podtrzymać większe tempo wydawania nowej zawartości.


Nie da się ukryć, że brak nowych wyzwań to jedna z największych bolączek wielu sieciówek, która często wiąże się z odpływem graczy i powolną śmiercią gry. Jak będzie tym razem, przekonamy się dopiero jakiś czas po premierze, którą zaplanowano na 6 września (XBO i PS4) oraz 24 października (PC).


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3207

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze