10
24.07.2017, 19:39Lektura na 1 minutę

Anthem: Kukurydziany marketing [WIDEO]

By wypromować swoją nową markę, BioWare sięgnęło po źródło pełnowartościowego białka.


Mateusz Witczak

Zamiast rozwieszać billboardy i plakaty odpowiedzialna za grę ekipa postanowiła stworzyć... labirynt z kukurydzy. Jonathan Warner, reżyser tytułu, tłumaczy, że zboża będą wzrastać wraz z pokonywaniem kolejnych etapów produkcji... Bo, wiecie, rozumiecie, gra się rozrasta... kukurydza rośnie ... Eee.... to taki kalambur... Taaaak... 

...po prostu obejrzyjmy materiał i miejmy to za sobą.

Anthem ukaże się na PC, PS4 i XBO pod koniec przyszłego roku, jego pierwszy gameplay (na którym nie pojawia się ani ziarnko kukurydzy) możecie zobaczyć w tym miejscu.


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3463

Obserwujących21

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze