Anthem: Kukurydziany marketing [WIDEO]
By wypromować swoją nową markę, BioWare sięgnęło po źródło pełnowartościowego białka.
Zamiast rozwieszać billboardy i plakaty odpowiedzialna za grę ekipa postanowiła stworzyć... labirynt z kukurydzy. Jonathan Warner, reżyser tytułu, tłumaczy, że zboża będą wzrastać wraz z pokonywaniem kolejnych etapów produkcji... Bo, wiecie, rozumiecie, gra się rozrasta... kukurydza rośnie ... Eee.... to taki kalambur... Taaaak...
...po prostu obejrzyjmy materiał i miejmy to za sobą.
Anthem ukaże się na PC, PS4 i XBO pod koniec przyszłego roku, jego pierwszy gameplay (na którym nie pojawia się ani ziarnko kukurydzy) możecie zobaczyć w tym miejscu.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.