Star Wars Battlefront II: EA "wiele się nauczyło" i wprowadza zmiany w ekonomii gry
Te są jednak (na razie?) dość zachowawcze.
Na oficjalnej stronie tytułu czytamy, że Elektronicy "mieli kilka zapracowanych tygodni", w wyniku których Battlefront II doczekał się korekt systemu progresji.
Te jednak nie są przesadnie śmiałe. Zdecydowano się zwiększyć liczbę kredytów przyznawanych po zakończeniu rundy (dla każdego, choć na największe przyrosty mogą liczyć topowi gracze. Konkretnych liczb brak). Arcade Mode ma nam przynieść trzy razy więcej waluty niż dotychczas, ponadto codziennie skrzynki z łupami mają zawierać więcej materiałów do craftingu (znów: poskąpiono konkretnych liczb). Jak czytamy na oficjalnej stronie gry, to "pierwsze kroki, które doprowadzą do znacznie większych zmian".
Aktualizacja jest związana z wydarzeniem, które zadebiutuje w grze już w przyszłym tygodniu. Już 13 grudnia w Battlefroncie II pojawi się zawartość związana z nadchodzącym filmem "Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi" (bohaterowie, lokacja i pojazdy) oraz kampania fabularna "Odrodzenie", która pozwoli nam raz jeszcze pokierować Olą Szw... o, przepraszam, Iden Versio. Dodatki będą dostępne nieodpłatnie.
Obszerną recenzję Star Wars Battlefront II przeczytacie w CDA 01/2018 już w przyszły wtorek. Dodam, że z racji premiery tak gry, jak i filmu, przygotowaliśmy kilka innych artykułów, które powinny zainteresować entuzjastów sagi.
Czytaj dalej
Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.