17
6.03.2018, 17:58Lektura na 2 minuty

Battlefield V: Informacje na temat kampanii, co-opa i loot boksów

Przy okazji: piątka w tytule może mieć charakter roboczy.


Mateusz Witczak

W piątek serwis GamesBeat podzielił się z nami przeciekiem na temat Battlefielda V. Jednak poza ekranem tytułowym i informacją, że akcja ma się toczyć podczas drugiej wojny światowej, dotychczas nie wiedzieliśmy o grze właściwie nic. (No, może poza faktem, że tym razem EA chyba nie postawi na mikropłatności, które miałyby wpływ na rozgrywkę).

Kolejna publikacja serwisu skupia się na pierwszych szczegółach dotyczących rozgrywki. Otóż...

  • Podobnie jak w wypadku Battlefielda 1, kampania ma się składać z kilku mniejszych historii opowiedzianych z perspektywy wielu protagonistów pochodzących z całego świata. 
  • DICE pracuje rzekomo nad trybem co-opowym i choć nie wiadomo, jaki przybierze on kształt, ponoć możliwa ma być wspólna gra na dzielonym ekranie. 
  • Źródło twierdzi, iż trwają prace nad kooperacyjnym trybem rozgrywającym się w „losowo generowanych misjach Podboju”.
  • Potwierdzono, że skrzynki z łupami mają zawierać wyłącznie dodatki kosmetyczne.
  • W tegorocznej odsłonie ma się pojawić (niewątpliwie inspirowana Rainbow Six Siege) możliwość zmiany pozycji żołnierza i np. położenia go na plecach.
  • Studio chce połączyć obie odsłony i stąd ponownie zatrudniło niektórych aktorów. Chociażby Katherine Kingsley, której głos słyszymy w multiplayerze Battlefielda 1. W styczniu aktorka zamieściła zresztą na swoim Instagramie zdjęcie wprost ze studia nagraniowego opatrzone hashtagiem #Battlefield.
  • Dodatkowo serwis precyzuje, że tytuł Battlefield V może mieć charakter roboczy (podobnie określano na etapie produkcji Battlefielda 1).
  • W listopadzie donosiliśmy, iż gra trafi do nas jesienią 2018. Electronic Arts nie zdecydowało się zabrać głosu na temat powyższych rewelacji, a że „jedynkę” ujawniono w maju, niewykluczone, że na oficjalną zapowiedź jeszcze poczekamy.


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Mateusz Witczak

    Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

    Profil
    Wpisów3462

    Obserwujących20

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze