Na polskie Agony poczekamy dłużej. Pojawiły się wstępne wymagania sprzętowe
Wprowadzanie ostatnich poprawek to czasochłonne zajęcie.
Taki scenariusz był do przewidzenia. Wszak Agony miało trafić do sprzedaży 30 marca, a nadal nie zaprezentowano świeżych materiałów promocyjnych, nie podano też ostatecznych wymagań sprzętowych. Rodzima ekipa Madmind Studio potwierdza, że premiera została przesunięta na późniejszy termin, bo survivalowy horror (w którym będziemy eksplorować czeluście piekielne, korzystając ze zdolności kontrolowania innych dusz) potrzebuje jeszcze ostatecznego szlifu. W oficjalnym komunikacie zamieszczonym w serwisie Kickstarter czytamy:
Niestety, musimy poinformować, że 30 marca nie będzie datą premiery. Poinformujemy Cię o ostatecznej dacie premiery tak szybko, jak to możliwe. Dlaczego tak się stało? Przed wydaniem Agony na PS4, PC i Xbox musimy wykonać ostatnie kroki, w tym wprowadzić końcowe poprawki. Chcemy obdarować każdego gracza – bez względu na to, którą platformę posiada – najlepszym możliwym doświadczeniem. Chcielibyśmy, aby to zostało zrobione szybciej, ale prosimy o cierpliwość. Chcemy upewnić się, że otrzymasz doświadczenie, na które zasługujesz – gdy Agony zostanie wydane.
Poniżej zamieszczamy wstępne wymagania sprzętowe gry.
Wymagania minimalne (niskie ustawienia grafiki, 30 fps-ów)
Konfiguracja zalecana (ustawienia grafiki ultra, 60 fps-ów)
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.