13.06.2018, 20:06Lektura na 2 minuty
The Last of Us Part II: Sporo nowych informacji
Naughty Dog nakręca hype.
Pokazowy gameplay z The Last of Us Part II bez wątpienia rozbudził apetyty fanów przygód Joela i Ellie. Zresztą podobnie może być w przypadku pokaźnej dawki informacji, jaką dostarcza nam panel dyskusyjny zorganizowany w ramach E3 Coliseum 2018. Oto czego dowiedzieliśmy się od przedstawicieli studia Naughty Dog:
w walce położono nacisk na intensywność i realizm,
uniki stały się teraz integralną częścią systemu walki,
system walki został rozbudowany,
gracz będzie mógł wykazać się w starciach większą kreatywnością,
mechanika skradankowa została rozszerzona (czołganie się, przechodzenie przez wąskie przejścia, ukrywanie się pod samochodami),
zaprojektowano nowe rodzaje zainfekowanych wrogów,
lokacje związane z walką będą znacznie większe,
w rozgrywce nadal znajdziemy elementy survivalowe,
wzrośnie świadomość naszych oponentów,
trawa nie zawsze będzie idealną kryjówką, gracze powinni zwracać uwagę na jej gęstość i wysokość,
choć poruszamy się po „dość dużych mapach”, to gra nadal pozostaje doświadczeniem liniowym,
lokacje zostały zaprojektowane w taki sposób, by gracze mieli wrażenie, że w każdym miejscu czai się ogromne niebezpieczeństwo,
The Last of Us Part II to „naprawdę wielka gra”,
wrogowie lepiej radzą sobie z poszukiwaniami naszej postaci, co jest zasługą znacząco ulepszonej AI,
oponenci przekazują sobie najważniejsze informacje, np. dotyczące lokalizacji gracza,
możemy tworzyć różne rodzaje amunicji i strzał, sprawdzające się w różnych sytuacjach,
akcja gry toczy się w dwóch różnych ramach czasowych,
w całkowicie przebudowanym systemie animacji położono nacisk na realizm,
przy sesjach performance capture (jednoczesna rejestracja ruchu, głosu i mimiki) skorzystano z bardziej zaawansowanych technologii,
nawet nasi wrogowie zostaną przedstawieni w ludzki sposób, nie zawsze są to postacie złe i zdemoralizowane.
The Last of Us Part II najprawdopodobniej pojawi się na PS4 w przyszłym roku. Konkretną datę premiery poznamy dopiero wtedy, gdy prace nad grą będą zmierzać ku końcowi.
Redaktor
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze