Anthem: BioWare rozpoczyna testy wersji alpha
Wszystkie elementy gry są już w pełni funkcjonalne.
Casey Hudson, menadżer generalny BioWare'u, potwierdził za pośrednictwem wpisu na oficjalnym blogu, że wszystkie kluczowe elementy Anthema działają i będą teraz przechodzić przez fazę wnikliwych testów. Przed ekipą z Edmonton nadal „mnóstwo pracy, ale wszyscy wiedzą, co powinni robić i pracują z pasją i zaangażowaniem”. Podobno ludzie zatrudnieni w kanadyjskim studiu są podekscytowani możliwością tworzenia tytułu, który łączy graczy. Podobne emocje towarzyszyły procesowi projektowania trybu wieloosobowego do pierwszego Baldur’s Gate'a. W dalszej części wiadomości czytamy:
Zespół pracował niesamowicie ciężko, aby dotrzeć do alphy, a biorąc pod uwagę złożoność i skalę gry takiej jak Anthem, trafienie do tego przełomowego momentu jest ogromnym osiągnięciem. Co dalej? Teraz, gdy wszystkie ważne elementy zostały dodane do gry, możemy prawie całkowicie skupić się na naprawianiu błędów, wykonywaniu testów i wprowadzaniu potrzebnych zmian - co w przypadku tak dużej gry wymaga od nas wykonania niesamowitej ilości pracy. Mamy naprawdę ambitne plany odnośnie premiery i nie tylko. Chcemy, żeby każdy element gry działał tak, jak należy. Niedługo poinformujemy o tym, kiedy będziecie mogli dowiedzieć się więcej o grze oraz wypróbować ją samemu.
Anthem zadebiutuje 22 lutego 2019 roku na PC, PS4 i XBO. Trzy tygodnie wcześniej do posiadaczy zamówień przedpremierowych oraz abonentów usługi EA Access trafi demo gry. Stosunkowo niedawno dowiedzieliśmy się, że wszystkie fabularne dodatki do gry będą darmowe.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.