Dying Light 2 z mapą cztery razy większą niż w pierwowzorze [WIDEO]
A wszystko to skąpane w promieniach słońca <subtelne zaznaczenie obecności ray-tracingu>.
„Techland robi kawał dobrej gry” – takimi słowami skomentował Ninho niedawną prezentację gameplayu nowej produkcji wrocławian. Trudno się nie zgodzić – jeżeli wypuszczony w podobnym czasie zapis rozgrywki z Cyberpunka wzbudził u niektórych nieco niepokoju, to Dying Light 2 raczej nikogo nie zawiódł.
I to nie dlatego, że oczekiwania były mniejsze (w końcu tytuł Techlandu znajduje się w survival-horrorowej pierwszej lidze) – „dwójka” po prostu wygląda naprawdę dobrze i może przekonać do siebie nie tylko fanów pierwowzoru. Szczególnie, że również technologicznie może robić wrażenie, zwłaszcza, gdy odpalimy coraz popularniejszy ray-tracing. Z nowego materiału Nvidii dowiedzieliśmy się też, że świat nowego Dying Lighta będzie cztery razy większy niż w „jedynce:” (w niej co prawda nie był wcale taki ogromny, ale do najmniejszych także nie należał).
Dying Light 2 zarazi nasze pecety, PS4 i Xboksy One wiosną 2020.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.