Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITUbisoft w największym dołku od dwóch lat – akcje spadły o 16%

Wokulski sobota, 26 października 2019, 14:28 News

Przerwa na naładowanie sił?

Wczorajszy raport finansowy, w ramach którego ogłoszono m.in. wspomniane już u nas przesunięcie Watch Dogs i innych tytułów na następny rok podatkowy zaowocował pokaźnym spadkiem akcji firmy – i najniższą ceną od dwóch lat. Obecnie warte są około 46 euro, co w porównaniu do lipcowych 77 (nie wspomniawszy już o sięgającym 100 euro 2018 roku) jest nadzwyczaj słabym wynikiem.

To oczywiście odbicie niskiej kondycji finansowej firmy, która z kolei ma swoje źródło w odbiorze ostatnio wydawanych gier. Na wtopę złożyły się trzy czynniki – słabsza od przewidzianej sprzedaż The Division 2, porażka Ghost Recon: Breakpoint oraz podjęta wobec tej drugiej decyzja o przesunięciu aż trzech premier. Wygląda na to, że firma postanowiła się schować i dobrze przemyśleć następne działania, żeby sytuacja się nie powtórzyła.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Ubisoft,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 28 października 2019, 16:40   keksxd
@konio52 też tak pomyślałem ale w sumie to takie czasy taki trend, nie wyobrażam sobie jaki przepełniony mikrotansakcjami i pewnie marny byłby nowy SSX czy Skate od EA, Tony Hawk's od Acti czy nawet jaki rozwleczony i nastawiony na multi nowy Manhunt od Rockstara.
poniedziałek, 28 października 2019, 14:24   rafioza02
Przerwa na naładowanie sił? xDDD Raczej teraz ciężki zapierdziel, poprawianie tytułów, które są w produkcji. No i mam nadzieję, że zarzucenie tych sztuczek psychologii bechawioralnej, bo to są po prostu jaja. Dla mnie ubi już nie ma nic ciekawego do zaoferowania, z małym przebłyskiem w postaci R6:S
poniedziałek, 28 października 2019, 9:49   konio52
@kajtji nie chciałbym nowego Pop od obecnego Ubi :)
poniedziałek, 28 października 2019, 8:54   qrczak333
Dodatkowo warto wspomnieć, że wszystkie eko-wróżki tego świata zapowiadają kryzys w 2020, więc to nie musi być chwilowy spadek, ale początek większego trendu.
poniedziałek, 28 października 2019, 7:42   Dantes
Dla manie Ubisoft jest w dołku od dobrych 8 lat firma zamiast się rozwijać cofa się wstecz a ich gry to kopiuj wklej zawartości oraz pomysłów z poprzednich lat, widać w końcu gracze przejrzeli na oczy i nie chcą grać w tą samo w nowym opakowaniu.
niedziela, 27 października 2019, 22:35   saruman3
Z tym wymieranie to sie nie zgodze mysle ze piaskownice tez wyewolujom , bo kazda formula sie kiedys przeje , tylko w jaki kierunek obiorom tego nie wiem , ale ciekawie bedzie to zobaczyc.
niedziela, 27 października 2019, 21:32   kajtji
@lee32147
Dodać też, że większość osób raczej nie chce wydać pełnej ceny, za produkt na 10h. Ale pożyjemy zobaczymy, każda moda kiedyś przemija, a taki natłok powtarzalnych sandboxów prędzej czy później je zabije. Oby tylko Ubisoft wydał Raymana czy Prince of Persia...
niedziela, 27 października 2019, 20:11   lee32147
@kajtji Problem z sandboxami jest ten, że przy dużym świecie ciężko jest zrobić wiele różnych zadań czy wyzwań, żeby nie były powtarzalne. Z drugiej strony jak będzie za mało wyzwań, to będzie odczucie, że świat jest pusty (na co narzeka część graczy RDR2). Gry z dobrą fabułą będą raczej liniowe jak na PS, ale od czasu do czasu coś z sandboxa może się trafić. Twórcy coraz częściej idą w gry multiplayer, bo nie muszą wymyślać fabuły i mogą dodawać mikropłatności, co bardziej im się opłaca.
niedziela, 27 października 2019, 19:32   kajtji
Ja tu widzę powolne wymieranie sandboxów/gier z otwartym światem. To trochę śmieszne, bo pamiętam czasy, gdzie było narzekanie, że wszystkie gry są krótkie, liniowe itp. chciano więcej gier bardziej otwartych. A teraz jakby koło się zatacza i ludzie mają dość właśnie takich sandboxów. Ile tak naprawdę wyszło krótkich gier AAA? Przypomina mi się jedynie parę gierek na PS4, tak to mamy co najwyżej AA i indyki. Mam nadzieję, że nowe Star Warsy od EA będą dobre, odniosą sukces, a inni to podchwycą.
niedziela, 27 października 2019, 15:49   keksxd
O tka ostatnio jest coraz gorzej jescze 2 lata twmu to był jeden m oich ulubionych developerów, a już na pewno ulubionuy z "gigantów"
Świetne AC Origins, cudne Watch Dogs 2, udane Steep i kilka innych gier, a wcześniej było jeszcze lepiej Raymany, SC Blacklist, South parki czy rożne Indyki..
Mam nadzieję że będzie lepiej że WD3 będzie dobry, że Gods And Monsters okaże się czymś ciekawym i może jakieś nowe Marki

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z