Ghost Recon Breakpoint: Tryb realistyczny powinien trafić w gusta fanów [WIDEO]
Chociaż wszyscy, którzy pamiętają początki serii, wciąż nie będą raczej zachwyceni. A, i nie dostaniemy obiecywanego drugiego rajdu.
Można się kłócić, czy ostatni Ghot Recon zawiódł nasze oczekiwanie – w końcu chyba mało kto wierzył, że będzie on czymś więcej niż Wildlands (sympatyczne w multi – i tyle). Kiedy gra pojawiła się jednak na rynku i tak byliśmy zaskoczeni jej formą; Breapoint zebrał średnie oceny (jeżeli okolice 57% dla tytułu AAA to w naszej branży jeszcze średnie) i zdecydowanie nie przypadł do gustu graczom. Przełożyło się to na rozczarowującą sprzedaż, a Ubisoft całkiem szczerze przyznawał, iż powodem była nijakość produkcji.
W drodze rozwijania tytułu firma zdecydowała się na dość oryginalny pomysł: zapowiedziała wprowadzenia specjalnego immersyjnego/realistycznego trybu, który nieśmiało przypomina o korzeniach serii. W nim nie uświadczymy poziomów sprzętu, a z zabitych przeciwników podniesiemy „realistyczną broń”. Poziom trudności dostosujemy zresztą sami – ekstra brzmi chociażby opcja utraty amunicji po przeładowaniu niepustego magazynku. Wyłączymy lub włączymy także jedynie częściową regenerację zdrowia i garść innych rzeczy. Nie spotkamy też osób spoza drużyny, co dla niektórych będzie na pewno sporym plusem. Wszystkie elementy wymienione są zresztą w poniższym wideo:
Pomiędzy trybami realistycznym i standardowym przełączymy się w dowolnym momencie. Będziemy również mogli tworzyć mieszane drużyny.
Niestety, Ubisoft jednocześnie zapowiedział, że Breakpoint nie otrzyma drugiego rajdu. Szkoda. Chyba.
Czy uczyni to z Ghost Recon Breakpoint atrakcyjną produkcję dla graczy? Trudno w to uwierzyć, chociaż niechętni loot shooterem być może zechcą teraz wypróbować ten tytuł.
Ghost Experience w grze pojawi się 24 marca.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.