Cyberpunk 2077: Problemy wersji konsolowych i 50 milionów dolarów przychodów na Steamie... już dwa tygodnie temu [WIDEO]
Na PS4 czy XBO granie może nie być momentami przesadnie komfortowe.
Atakująca zewsząd żółć może być dla niektórych nieco irytująca, ale nie da się na to nic poradzić – ważniejszej premiery nie było od dawna i długo nie będzie. O tym, że Cyberpunk będzie gigantycznym sukcesem wiedzieliśmy od dawna, jednak jego skala wciąż zaskakuje.
CD Projekt informował już dziś o 8 milionach preorderów, co było liczbą diabelnie imponującą. W kolejnych godzinach dowiedzieliśmy się, że aż 74% z nich to wersje cyfrowe*. Przeważały też edycje pecetowe, ponieważ wynosiły aż 59% całości zamówień przedpremierowych.
To ostatnie widać najlepiej po Steamie – hit Redów jako pierwsza singleplayerowa produkcja na świecie przekroczył milion jednocześnie grających osób (dotychczasowy rekordzista – Fallout 4 – miał ich prawie 400 tysięcy). Wydawało się, że to tylko zryw na moment premiery, ale po kilkunastu godzinach Cyberpunk zgromadził nawet większą liczbę – teraz siedzi przy nim 1 054 054 graczy. Danych z innych platform nie znamy.
CD Projekt podzielił się także kolejnymi wieściami. Tytuł już ponad dwa tygodnie temu wygenerował 50 milionów dolarów przychodu – i to na samym Steamie.
Cyberpunk 2077 już ponad 2 tygodnie temu przekroczył poziom 50 mln dolarów przychodów na platformie Steam pic.twitter.com/zUked8lmzE
— CD PROJEKT IR (@CDPROJEKTRED_IR) December 10, 2020
Kiedy pecetowcy są przeważnie szczęśliwi (choć bugi i tu dają się we znaki), posiadacze starszych konsol przeżywają miejscami prawdziwy horror. Problemy z wydajnością, gorsza grafika i mnóstwo błędów potrafią zabić podobno całą przyjemność z zabawy. Na nowej generacji jest sporo lepiej, acz wciąż nieidealnie. Czekamy na patche!
Na porównania wyników różnych konsol nie musieliśmy długo czekać:
Na giełdzie dzień premiery CD Projekt przywitał zaś spadkami.
*I słusznie, ja ciągle czekam na swoją paczkę z pudełkiem.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.