Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Dying Light 2 wykorzysta potencjał kart GeForce RTX [WIDEO]

hraboll wtorek, 24 sierpnia 2021, 16:58 News

Graficzne „ficzery” cieszą oko.

W najbliższy czwartek otrzymamy kolejny materiał z cyklu „Dying 2 Know”. Cyklu, który ma przygotować nas na tegoroczną premierę Dying Light 2. W oczekiwaniu na nowe informacje i fragmenty rozgrywki, możecie zerknąć na poniższą prezentację możliwości kart GeForce RTX.

Jak twierdzi Techland, ray-tracing (śledzenie promieni światła), globalne oświetlenie, okluzja otoczenia i znacząco ulepszone cienie wzbogacają postapokaliptyczne środowisko gry. Natomiast NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling - technika renderingu oparta na SI) ma zapewniać „maksymalną wydajność i jakość obrazu”.

Dying Light 2 trafi 7 grudnia na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 25 sierpnia 2021, 20:41   ZiomekGit
@sal371 Nie planuję grać z zamkniętymi oczami. Będę patrzył i na wodę, i jak odbija cos i na wszystko inne.
środa, 25 sierpnia 2021, 11:41   ZAGGI
Mówią o fotorealizmie ale grafika nasuwa mi skojarzenia z falloutem 4 - wygląda jakby wszystkie obiekty były z plastiku.
środa, 25 sierpnia 2021, 9:01   sal371
@kondiq91 Ktoś narobił Ci do kawy czy jak? To co napisałeś jest prawdą. 9kier gra w takie gry, które raczej nie potrzebują wodotrysków i ten Twój niby szyderczy ton niszczy w zalążku. Mało mnie obchodzi świetne oświetlenie gdy cała gra kuleje. Co mi po ładnych widokach gdy AI chodzi w kółko i znika jak coś się dzieje. Albo cały świat gry się wali, bo jest pełen błędów. Wtedy to i nawet boskie reje mnie nie obchodzą, a tekstówka w ASCII daje mi frajdę. Wyluzuj bo dostaniesz udaru albo wrzodów.
wtorek, 24 sierpnia 2021, 20:10   naxster
kondiq91: zasadniczo to można napisać książkę po prostu. Albo jeszcze lepiej nagrać audobok żeby nie trzeba było czytać.
wtorek, 24 sierpnia 2021, 18:36   kondiq91
@sal371 W sumie na cienie czy godrays też, a przecież w ruchu nie potrzeba wcale tekstur w wysokiej rozdzielczości. Tak naprawdę to i bez realistycznych animacji by się obyło, bo liczy się gameplay, a nie jak coś się porusza. A tak w zasadzie to i wystarczyłby rzut izometryczny, taki Project Zomboid sobie dobrze radzi. Jakby się tak zastanowić, to można nawet zrobić zamiast tego coś w trybie tekstowym ze znaczkami ASCII zamiast grafiki, tak w stylu klasycznego Dwarf Fortress. Tak też się opowie historię.
wtorek, 24 sierpnia 2021, 18:04   sal371
Fajna technologia, ale podczas gry mało kto będzie patrzył na wodę i jak odbija coś.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Moja kosztowała jeden punkt krwi i miała statystyki 7/7.

Komentarzy:
5

Długo musieliśmy siedzieć jak na szpilkach, wyczekując nowej adaptacji arcydzieła Franka Herberta. Czy teraz, gdy film wreszcie wszedł do polskich kin, warto kupić bilet na Arrakis?

Komentarzy:
15

Zainteresowani wiedzą już zapewne, że nowy Baldur nie będzie miał wiele wspólnego ze starym. Czy fan serii powinien zatem chwycić za Karsomira i z nabożną pieśnią w sercu ruszyć na siedzibę Lariana? A może jednak po 12 miesiącach we wczesnym dostępie udało się stworzyć coś, co przekona niedowiarków?

Komentarzy:
26

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z