Far Cry 6: Zwiastun wersji pecetowej i wymagania sprzętowe [WIDEO]
Yara ożywa, a wszystko dzięki współczesnym osiągnięciom technologicznym.
Poniższy zwiastun rzuca nieco światła na pecetową wersję nadchodzącego Far Cry'a. Wymieniono najważniejsze funkcje dodatkowe i graficzne „ficzery”. Ubisoft zapewnia, że „szóstka” wykorzysta możliwości współczesnych komputerów. Podobno włożono dużo wysiłku w samą optymalizację gry. Wszystko po to, aby osiągnąć wysoką jakość (zarówno techniczną jak i wizualną).
Dodatkowe funkcje: nielimitowana liczba klatek na sekundę zaawansowane opcje personalizacji wejście hybrydowe i rozszerzona personalizacja sterowania obsługa wielu monitorów i szerokich ekranów wewnętrzny benchmark do analizy wydajności raytracing DirectX (DXR) obsługa superrozdzielczości AMD FidelityFX
Poznaliśmy również wymagania sprzętowe (komputery z Windowsem 10 w wersji 64-bitowej z obsługą bibliotek DirectX 12):
Minimalne ustawienia
1080p, 30 FPS, Raytracing DirectX wyłączony
Zalecane ustawienia
1080p, 60 FPS, Raytracing DirectX wyłączony
1440p, 60 FPS, Raytracing DirectX wyłączony
1440p, 60 FPS, Raytracing DirectX włączony
4 K, 30 FPS, Raytracing DirectX włączony
Far Cry 6 pojawi się na pecetach (EGS i Ubisosft Store), PS4, PS5, Xboksie One, Xboksie Series X/S 7 października. Zaledwie przedwczoraj zorganizowano obszerną prezentację rozgrywki.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.