Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Dying Light 2: Twórcy opowiadają o broni w grze [WIDEO]

Witold poniedziałek, 20 września 2021, 8:39 News

Powróci dobrze znany mechanizm niszczenia się oręża w trakcie walki.

Po latach wyczekiwania zacieraliśmy już ręce z myślą o grudniowym polowaniu na zombie (o, przepraszam, „zarażonych”), jednak Techland w zeszłym tygodniu niemiło nas zaskoczył. No, „zaskoczył”, bo o przesunięciu premiery spekulowano już od jakiegoś czasu – firma chętnie pokazywała bowiem światu gameplaye, ale nikt spoza niej oficjalnie nie miał okazji w tytuł zagrać.

Na szczęście już w październiku się to zmieni, gdy dziennikarze będą mogli po raz pierwszy wypróbować Dying Light 2. Do tego czasu głównym źródłem informacji o produkcji pozostaną kolejne odcinki Dying 2 Know i uzupełniające je Dying 2 Know More. W najnowszym usłyszeć możemy o broniach – te znów niszczą się podczas walki i choć można je naprawiać, twórcy chcą nas w ten sposób zachęcić do korzystania z szerszego wachlarza narzędzi.

Dying Light 2 trafi na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S 4 lutego 2022.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 23 września 2021, 16:21   JamakaStyle
W Dead Island, mechanizm psucia broni był dobrze zrobiony i nieinwazyjny. W DL zapomniałem, że istniał
wtorek, 21 września 2021, 9:23   Arlekin
W pierwszej części ta mechanika przeszkadzała mi tylko na początku gdy sporadycznie udawało się zdobyć mocniejszą broń. Później nie było z tym problemu bo spokojnie znajdywało się nowe uzbrojenie o podobnej lub większej mocy więc nie było szkoda starego. Jedyne co bym zmienił to może tylko by ta broń wolniej się psuła. A przynajmniej niektóre rodzaje robiły to zbyt szybko i nawet nie przetrwały jednego starcia.
poniedziałek, 20 września 2021, 14:14   Muidus
Far Cry 6 teraz będę ogrywał więc sporo mi to zajmie i jeszcze Ghots of tshushima w połowie, FFVIIR nie ruszony aż ciężkie to życie
poniedziałek, 20 września 2021, 12:52   SirAdef
Mam jakieś takie dziwne wewnętrzne przeczucie, że to będzie sukces na miarę CDPRowego Cyberpunka...
poniedziałek, 20 września 2021, 10:21   DeeJayHMC
W moim przypadku rosnące statystyki były wystarczającym powodem do korzystania z szerszego wachlarza. Za szybko niszcząca się broń tylko irytuje.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Moja kosztowała jeden punkt krwi i miała statystyki 7/7.

Komentarzy:
5

Długo musieliśmy siedzieć jak na szpilkach, wyczekując nowej adaptacji arcydzieła Franka Herberta. Czy teraz, gdy film wreszcie wszedł do polskich kin, warto kupić bilet na Arrakis?

Komentarzy:
15

Zainteresowani wiedzą już zapewne, że nowy Baldur nie będzie miał wiele wspólnego ze starym. Czy fan serii powinien zatem chwycić za Karsomira i z nabożną pieśnią w sercu ruszyć na siedzibę Lariana? A może jednak po 12 miesiącach we wczesnym dostępie udało się stworzyć coś, co przekona niedowiarków?

Komentarzy:
26

Przyniosłam w plecaku trochę Nintendo, trzecią część To the Moon oraz ostatnią grę twórców No Man’s Sky. Smacznego! 

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z