Alan Wake 2 na materiale z DLSS 3.5. Nvidia twierdzi, że poprawi wydajność o 500%
Już w ten piątek, 27 października, poznamy dalsze losy Alana Wake’a. Remedy Entertainment podkręca przedpremierową atmosferę, opowiadając o darmowych DLC czy publikując specjalny tryb w… Fortnicie, ale tym razem do korowodu obietnic dołącza Nvidia. Według producenta kart graficznych dzięki technologii DLSS 3.5 wydajność Alana Wake’a może skoczyć o blisko 500%. Wystarczy mieć na pokładzie GeForce’a RTX 4080 lub RTX 4070 Ti.
Wspomaganą przez sztuczną inteligencję technologię DLSS 3.5 z pełnym ray tracingiem możemy zobaczyć w akcji na poniższym materiale z Alana Wake’a 2:
Nvidia zwraca uwagę, jak pełny ray tracing wpłynie na zaprezentowanie oświetlenia i cieniowania, a także odbić światła w świecie gry. Posiadacze kart RTX 40 mogą liczyć na wsparcie technologii Frame Generation, Super Resolution oraz Ray Reconstruction. Z kolei DLSS 3.5 ma zadbać o to, by rozgrywka wciąż miała zapewnioną wysoką liczbę klatek na sekundę.
Wszystko to wygląda oczywiście pięknie, ale nie zapominajmy, że nawet bez tych pięknie brzmiących technologii Alan Wake 2 wystraszył już posiadaczy pecetów swoimi wymaganiami sprzętowymi…
Jeśli wciąż wam mało materiałów z Alana Wake’a 2, to prawdopodobnie coś nowego zobaczymy jeszcze dziś na Xbox Partner Preview.
Czytaj dalej
-
Strzelanka Johna Romero uratowana. Twórca znalazł nowego wydawcę i pracuje...
-
CD Projekt Red wraca do Night City! Cyberpunk 2077: Trading Card...
-
Dodatek do Elden Ring Nightreign ogromnym sukcesem. Miliony sprzedanych kopii...
-
1Nowa aktualizacja Battlefielda 6 uprzykrza rozgrywkę poważnym błędem. Remedium...
