Baldur’s Gate 3 z potężnym patchem. Do gry weszło prawie 300 poprawek
Larian Studios wypuściło kolejną ogromną łatkę do Baldur’s Gate'a 3. Tym razem naprawiono blisko 300 najróżniejszych błędów.
Duża gra niesie za sobą dużą odpowiedzialność – bo na pewno trzeba będzie ją poprawiać nawet po premierze. A Baldur’s Gate III jest równie ogromny, co jego sukces, o czym świadczą m.in. rekordy popularności. Tego, jak twierdzi, nie przewidział nawet szef studia i już zapowiedział także, że następna gra będzie o mniejszej skali.
Ale oto przyszła pora na codzienną dawkę niuansów związanych z Baldur’s Gate III. Jak dumnie ogłosili developerzy, do gry trafił drugi popremierowy hotfix. Tym razem spis poprawek ma sięgać blisko 300 elementów zawierających najróżniejsze niedociągnięcia czy błędy powodujące wywalenie do pulpitu. Pełną listę zmian znajdziecie na Steamie.
Poprawki sięgają także multiplayera, rozgrywki, interfejsu czy silnika, ale zadziwiająco wiele z nich tyczy się przerywników filmowych. Poświęcona im jest ponad połowa elementów wypisanych w ogłoszeniach na Steamie. I jasne, z samych cutscenek można by stworzyć serial, bo jest ich aż tyle, jednak samej zabawy w Baldur’s Gate III też będzie ładnych kilkadziesiąt godzin.
Na koniec przypominam, że Bladur’s Gate III jeszcze nie doczekał się premiery na PS5, ale ta jest zaplanowana już na 6 września.
Czytaj dalej
Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.