2
13.03.2025, 08:15Lektura na 2 minuty

Czekacie na Titan Questa 2? Developerzy zapraszają na zamknięte testy. Liczba miejsc jest ograniczona

Kto pierwszy, ten nie zawsze lepszy.

Kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się, że Titan Quest 2 na premierę we wczesnym dostępie zaoferuje o jedną specjalizację więcej, niż pierwotnie zakładano, a po dłuższym milczeniu ze strony developerów gra zaczęła nabierać konkretniejszych kształtów. Teraz idziemy o mały kroczek dalej, bo w ramach przygotowania do wypuszczenia gry, developerzy z Grimlore Games organizują zamknięte testy. Nie wiemy, co dokładnie mają na celu, jednak najprawdopodobniej chodzi o sprawdzenie wytrzymałości serwerów lub zebranie opinii na temat gry.

Twórcy nie podają też ani konkretnej liczby, ani widełek ilościowych, jednak zapraszają do zgłoszenia wszystkich chętnych. Można to zrobić np. za pośrednictwem karty produktu na Steamie lub Epic Games Storze.

Oryginalną datą premiery Titan Questa 2 był pierwszy kwartał bieżącego roku, ale do jego końca zostało nieco ponad 2 tygodnie i już chyba nikt nie wierzy w utrzymanie terminu.

Titan Quest 2 to kontynuacja wydanego w 2006 roku hack’n’slasha z motywami mitologicznymi w tle. Pierwowzór zmuszał nas do przebicia się przez tony potworów w realiach starożytnego świata, łączącego rzeczywiste miejsca i niekiedy wydarzenia z bujną wyobraźnią twórców popularnych mitów. Rok po premierze gry ukazał się pierwszy dodatek, domykający historię, a blisko dekadę później gra powróciła nieoczekiwanie za sprawą premiery nowej edycji (i to darmowej dla posiadaczy podstawki!). Nieco później ni z tego, ni z owego, wydano jeszcze jeden dodatek, wydłużający zabawę o dodatkowy akt. Jego odbiór był na tyle dobry, że THQ postawiło na kolejne rozszerzenia, tworzone m.in. przez zamknięte już Pieces Interactive, i ostatecznie zakończyło rozwój „jedynki” dopiero 4 lata temu.

„Dwójka” chce być przedłużeniem pierwowzoru, ale developerzy zamierzają zmienić kilka rzeczy, np. poprzez stworzenie jednolitego, ręcznie stworzonego świata lub stworzenia nowego systemu minibossów spotykanych podczas wędrówek po świecie. Wszystkie te zapowiedzi wyglądają całkiem dobrze, może z wyjątkiem wpadki z kiepsko prezentującymi się wyciekami, jednak od zapowiedzi pod koniec 2023 niewiele się w kwestii tytułu ruszyło. Miejmy nadzieję, że testy wykażą gotowość do rychłej premiery.


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1778

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze