rek

Dino Crisis wskrzeszone na fanowskim trailerze na Unreal Enginie 5

Dino Crisis wskrzeszone na fanowskim trailerze na Unreal Enginie 5
Dino Crisis doczekało się fanowskiego trailera, który pokazuje, jak mógłby wyglądać remake na silniku Unreal Engine 5.

Halo, Capcom! Kończą wam się Resident Evile do remake’owania, może warto w końcu odkurzyć serię Dino Crisis? Chyba nie jestem odosobniony w swoich odczuciach, bo apele o powrót Reginy pojawiają się ze strony graczy już od dłuższego czasu. Naprawdę dłuższego, bo w końcu ostatnia odsłona serii ukazała się w 2003 roku i była co najmniej dziwna. Za chwilę od tego momentu stuknie 20 lat, więc może…?

Fani jednak nie czekają z założonymi rękami i a to tworzą własny remake, a innym razem znany nam już doskonale kanał TeaserPlay przygotowuje trailer, na którym prezentuje, jak Dino Crisis mogłoby wyglądać z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 5. I zgadliście: wygląda świetnie, szczególnie podczas scen w dżungli, chociaż mroczne korytarze też są niczego sobie. Może i kilka modeli raptorów wygląda nieco sztucznie, ale wciąż grałbym w to, jakby za chwilę meteoryt miał mi zgotować podobny los, co dinozaurom.

Przekonajcie się zresztą sami:

https://www.youtube.com/watch?v=KKIMMxAiYfY

Jeśli ominęła was wcześniejsza twórczość TeaserPlay, to służę linkami: ekipa odnawiała nam już Silent Hilla, odkopała i odświeżyła Red Dead Revolver czy też wzięła na warsztat Grand Theft Auto 3. Nie byłbym też sobą, gdybym nie wykorzystał tej okazji, aby polecić wam dinosynthowy projekt Diplodocus.

2 odpowiedzi do “Dino Crisis wskrzeszone na fanowskim trailerze na Unreal Enginie 5”

  1. Włosy widzę, dalej jak na PS1 😛

    • Przecież nie robię tego projektu profesjonaliści, więc pewne niedoróbki mogą być, równie można by było się przyczepić że modele dinozaurów wyglądają jak z plastiku, a fani muszą bardziej popracować nad teksturami, na koniec nie ma się co nakręcać jak Capcom poczuje pieniądz to zablokuje projekt i sam wystartuje z własnym Dino Crisis Remake.

Dodaj komentarz