rek

Dying Light 2: Gracze uważają, że przed premierą parkour wyglądał lepiej

Techland często i gęsto słyszy od społeczności Dying Light 2: Stay Human, że chce ona powrotu animacji parkouru z czasów E3 z 2018 i 2019 roku.

Z cyklu „kiedy E3 jeszcze żyło”, bo w tym roku także go nie uświadczymy. Tak jakby z cyklu E3, bo w zasadzie temat dotyczy głównie Dying Light 2. Niedawno dostaliśmy sporą aktualizację systemu walki, która możliwe, że miała być niejako odpowiedzią na premierę Dead Island 2. No i fajnie, że coś było ulepszone, a teraz gracze proszą Techland o poprawę animacji parkouru. Albo raczej o ich przywrócenie. Tych, które mogliśmy zobaczyć na E3 w 2018 czy 2019 roku.

Informacją podzielił się Tymon Smektała (reżyser marki Dying Light) na Twitterze. Jednocześnie poprosił o przykłady tego, co gracze mają na myśli. Szybko doczekał się odpowiedzi i sugestii najróżniejszych zmian (już nawet nie tylko dotyczących omawianych animacji). Jedna z nich to minutowy filmik pokazujący, jak wyglądał parkour na wcześniejszych zwiastunach Dying Light 2. Dobrze prezentuje, czego mogą oczekiwać gracze. Mogą oczekiwać, a nie oczekują, bo ile graczy, tyle opinii, a to tylko jedna z nich, pod którą część się podpisuje.

https://twitter.com/Can867076547407/status/1653115346046312488

Prośba o wskazanie konkretnych animacji też najprawdopodobniej nie wzięła się znikąd. Otóż kilka dni wcześniej, również na Twitterze, Tymon Smektała umieścił ankietę oraz informację, że właśnie parkour będzie częścią następnej aktualizacji, która w tamtym momencie była przez twórców omawiana. Bardzo prawdopodobne, że developerzy szykują się do spełnienia tego małego marzenia graczy.

https://twitter.com/smektalaTM/status/1650944004396023808

Na koniec pragnę przypomnieć, że pierwsza część Dying Light niedawno osiągnęła rekord jednocześnie zalogowanych graczy dzięki rozdawnictwu na Epic Games Store. A łącznie po darmówkę od Techlandu sięgnęło ponad 15 milionów osób.

Dodaj komentarz