rek

Dying Light 2: Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe

Dying Light 2: Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe
Gra wykorzysta możliwości kart GeForce RTX.

Jeśli należycie do grona osób, które niecierpliwie czekają na premierę Dying Light 2 i jednocześnie jesteście fanami pecetowego gamingu, to mam dla was naprawdę ważną informację. Techland zamieścił w sieci rozpiskę z wymaganiami sprzętowymi. Na poniższej grafice znajdziecie między innymi konfiguracje skrojone pod technologię ray-tracingu (śledzenie promieni światła; TUTAJ wrzucaliśmy specjalny materiał wideo).

Dying Light 2 trafi do sprzedaży 4 lutego 2022. Termin ten dotyczy także PS4, PS5, Xboksa One, Xboksa Series X/S i Nintendo Switcha (granie w chmurze) .

Równo dwa tygodnie temu udostępniono nową prezentację gameplayu.

14 odpowiedzi do “Dying Light 2: Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe”

  1. Ciekawe jak będzie wyglądał ten Ray-Tracing na nowych konsolach i czy nie będzie jak w forzie

  2. Nie moge sie doczekac. Mam nadzieje ze sie uda

  3. Kurcze ja nie mam karty obsługującej dx12, co najwyżej mogę ogrywać na łapki wiedźmina 3

  4. O proszę, to teraz mój RTX3080 jest kartą do 1080p… Fajnie

  5. Wymagania bez RT są zrozumiałe, tak to będzie wyglądać w grach tej generacji. Ale RT faktycznie żre zasoby, że aż miło.

  6. No nieźle. Ray tracing w 1080p/60fps aż RTX 3080. Mam pewne obawy co do wersji PC, ale zobaczymy na premierę.

  7. Dobre te wymagania na PC z ray-tracingiem, takie nie za niskie.

  8. Ten ray tracing zapewne bez DLSS, nie ma co przeżywać.

  9. Ja to się od jedynki odbiłem i nawet śledzenie promieni mnie do dwójki nie przekona.

  10. Szkoda, że nie ma do 4k wymagań..ogólnie dośc niskie są, raczej gra nie będzie powalała graficznie i optymalizacyjnie.

  11. Czy jak ktoś odpali Dying Light 2, i mu ray tracing zacznie padać, czy będzie miał Dying Light Ray Tracing 2?

  12. Z tymi wymaganiami to pic na wodę fotomontaż. Ja mam:
    i5 3350P, Gtx1660Super, 16GB Ram Win 10 i zdecydowana większość gier chodzi na Max detalach w Full HD przekraczjąc 60 fps (np. Metro Exodus śmiagło średnio 47fps na max detalach, Kena też max przekraczając 60fps itd.) mimo iż producenci podają zdecydowanie większe wymagania. Nie dajcie się ogłupić. Ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć dlaczego gracze są robieni w bambuko?

    • Łatwiej dać zawyżone i niech się gracze martwią, niż sprawdzić setkę konfiguracji i dać rzeczywiste minimalne czy maksymalne.

  13. To zabawne, że CP77 ma niższe wymagania sprzętowe, bo na RTX 2060 gra się w ultra rtx 45FPS w rozdziałce 1080p.

Dodaj komentarz