4
25.07.2024, 13:00Lektura na 2 minuty
Wideo

Fallout: London – Premiera moda wielkości oficjalnego dodatku już dziś

Dziś czeka nas premiera wielce wyczekiwanej modyfikacji do Fallouta 4 stworzonej przez Team Folon. Fallout: London prezentuje się niemalże jak oficjalny dodatek do gry.


Adam „Adamus” Kołodziejczyk

Choć droga wiodąca do premiery modyfikacji Fallout: London była długa i wyboista, to twórcom udało się ostatecznie poradzić z problemami i wygląda na to, że doczekamy się wreszcie debiutu tego ogromnego moda. Co ciekawe, fanowski projekt ukazałby się dużo wcześniej, gdyby nie wydany przez Bethesdę next-genowy patch do Fallouta 4. Warto tutaj zresztą od razu zaznaczyć, że na razie modyfikację uruchomimy tylko z wersją gry sprzed wspomnianej aktualizacji. Jeśli nie wiecie, jak wrócić do wrócić do wersji sprzed next-genowego patcha, to w momencie premiery moda na stronie Team Folon znajdziecie dokładną tego instrukcję.

Modyfikację będziemy mogli pobrać już dziś ze specjalnie przygotowanej do tego strony na GOG-u, którą znajdziecie TUTAJ. Należy tu tylko dodać, że Fallout: London jest kompatybilny jedynie ze steamową lub GOG-ową wersją Fallouta 4. Nie uruchomicie moda, jeśli posiadacie grę Bethesdy na platformie Epic Games. Ponadto modyfikacja zadziała jedynie w wersji GOTY Fallouta 4, a więc z wszystkimi dodatkami.

Jeśli zaś chodzi o to, co zaoferuje Fallout: London, to myślę, że będzie często porównywany do dodatku Far Harbour, bo mówimy tu o naprawdę ogromnej i ambitnej modyfikacji. Dość powiedzieć, że w modzie usłyszymy głos Neila Newbona, czyli oczywiście Astariona z Baldur’s Gate’a 3. Fallout: London, jak sama nazwa wskazuje, przeniesie nas do postapokaliptycznego Londynu, a więc będziemy mieć do czynienia z zupełnie nową i rozległą mapą. W trakcie rozgrywki będziemy mogli m.in. wykonać aż 200 zadań, spotkać 20 różnych frakcji, przyłączyć do drużyny 7 towarzyszy czy rozbudować 7 unikatowych osad.

Nie ma wątpliwości, że jest to największa do tej pory modyfikacja do Fallouta 4 i ma szansę stać się dla tej gry czymś, czym dla Gothica 2 były Kroniki Myrtany. Pozostaje teraz tylko czekać, aż mod będzie dostępny do pobrania, co, jeszcze raz przypominam, wydarzy się już dziś.


Czytaj dalej

Redaktor
Adam „Adamus” Kołodziejczyk

Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.

Profil
Wpisów400

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze