rek

Final Fantasy XVI na 25-minutowym gameplayu ze State of Play

Final Fantasy XVI na 25-minutowym gameplayu ze State of Play
Square Enix zaprezentowało na wczorajszym State of Play obszerny materiał z najnowszej odsłony serii Final Fantasy.

Z racji tego, że Square Enix tworzy Final Fantasy XVI z myślą o najnowszej konsoli Sony, a nawet reklamuje ją jako pokaz mocy tego sprzętu, mięsisty materiał prezentujący rozgrywkę z tej produkcji został udostępniony na pokazie wchodzącym w skład flagowej serii Japończyków, State of Play.

Jeśli marzyliście o tym, by przyjrzeć się walce w nowej odsłonie serii, to nie powinniście mieć powodów do narzekań. Twórcy kolejny raz pokazali w akcji nie tylko naszego głównego bohatera, Clive’a, lecz także Eikony, czyli tutejszy odpowiednik summonów, które prezentują się nad wyraz efektownie i potrafią wywrócić całe starcie do góry nogami. Final Fantasy XVI celuje w bardziej slasherowe rejony z wyraźnym nastawieniem na dynamiczną akcję. Nie bez powodu do tej odsłony zatrudniono Ryotę Suzukiego, projektanta m.in. Devil May Cry V.

Na uspokojenie dla miłośników statystyk i erpegowania nie zabrakło prezentacji systemu rozwoju postaci oraz drzewek umiejętności. Mamy też okazję rzucić okiem na świat, w którym rozgrywa się cała ta epicka przygoda. Choć nie brakuje kolorowych krajobrazów, raz jeszcze wyraźnie widać, że twórcy odważnie skierowali się w klimaty dark fantasy i nie sposób pozbyć się wrażenia, że chcieli się tym ruchem przypodobać zachodniej widowni zachwycającej się m.in. Wiedźminem 3 czy „Grą o tron”.

Wszystko to i wiele więcej zobaczycie poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=UfP_3UD5qF8

Przypominam, że Final Fantasy XVI ukaże się 22 czerwca wyłącznie na konsolach PlayStation 5 i w najbliższym czasie nie ma co spodziewać się portów na inne platformy. Będzie to zarazem pierwsza odsłona w historii serii, która dostanie oficjalną polską wersję językową (w formie napisów).

3 odpowiedzi do “Final Fantasy XVI na 25-minutowym gameplayu ze State of Play”

  1. Wygląda świetnie. Znacznie bardziej mi się podoba niż poprzednia część.

  2. Fajne to state of play było… takie wokół jednej gry tylko… 0 Mortala.

Dodaj komentarz