It Takes Two: Twórcy chwalą się imponującymi wynikami
3 lata po premierze twórcy It Takes Two dotarli do okrągłej liczby graczy.
Pochodzący z Libanu Josef Fares najpierw osiągał umiarkowane sukcesy jako reżyser filmowy, a na początku poprzedniej dekady postanowił spróbować swoich sił w tworzeniu gier i dał światu Brothers: A Tale of Two Sons. Tytuł spotkał się z dobrym odbiorem, a wydana niedawno, odświeżona wersja dalej potrafi oczarować – odsyłam do recenzji Pawła Kicmana po szczegóły. Kilka lat później Fares stworzył A Way Out, ale dopiero za sprawą wydanego w 2021 roku It Takes Two dotarł do serc graczy na całym świecie.
Teraz, dokładnie 3 lata po premierze gry, developerzy podzielili się konkretną liczbą tych serc – po najnowszy projekt Hazelight Studios sięgnęło już 30 milionów graczy, co jest wynikiem niebagatelnym jak na dość niedużą i specyficzną produkcję.
Chyba nie przesadzę, pisząc, że It Takes Two to jedna z najlepszych gier kooperacyjnych w historii tego gatunku, a fabuła potrafi chwycić za serducho. Dowodem na to są recenzje i niezmiennie wysoka średnia – 88/100 na Metacriticu oraz tyle samo na OpenCriticu.
Na tę chwilę nie znamy dalszych planów Josefa Faresa i jego Hazelight Studios, ale liczne plotki mówią o tym, że studio jest w trakcie prac nad kolejnym tytułem, którego zapowiedź może pojawić się już niedługo.
Gdybyście akurat teraz poczuli zew sprawdzenia gry, It Takes Two dostaniecie w sporej promocji zarówno na Steamie, jak i Epic Games Storze.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.