Manor Lords: Wersja na Unreal Enginie 5 i stawy do łowienia ryb coraz bliżej
Chwilę po premierze we wczesnym dostępie, polskie Manor Lords spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony ogromnej liczby graczy, co znalazło przełożenie w niezłych wynikach sprzedażowych. Jeśli przegapiliście początkowy szał na tę produkcję, Paweł sprawdził jej wczesną wersję i opisał swoje wrażenia tutaj. Od premiery minęły już 3 miesiące, na przestrzeni których rosnąca baza fanów zaczęła domagać się szybkiego rozwoju, co ostatnio skomentował wydawca Manor Lords.
Niezależnie od tego, ile będziemy czekać na kolejne kamienie milowe tego city buildera, wiemy już, że gra przeniesie się wkrótce na Unreal Engine 5. Nowa wersja silnika posiada sporo bajerów, jakie mogłyby wpłynąć na stronę wizualną tytułu, jednak nie pozostanie to bez wpływu na optymalizację. Z tego powodu twórca przyznał właśnie, że jest ostrożny przy włączaniu funkcji wpływających na wydajność, choć pochwalił nowy system cieniowania:
Co jeszcze, oprócz nowej wersji engine’u, znajdzie się w aktualizacji Manor Lords? Chociażby nowy typ jednostek – kusznicy:
Do produkcji żywności wykorzystamy umiejętności wioskowych rzeźników oraz założymy też swój własny staw rybny.
Kiedy te wszystkie nowości zawitają do gry? Trudno powiedzieć, ale raczej nie będziemy czekać długo. Na tę chwilę dobra wiadomość jest taka, że starsze zapisy powinny działać z nowym patchem – nic nie stoi na przeszkodzie, by wrócić do swoich starych wiosek.
Czytaj dalej
-
Red Bull zorganizował największego na świecie Tetrisa! Absolutnie szalona rozgrywka...
-
1Gracze wracają do Clair Obscur: Expedition 33. Sukces na TGA wpłynął...
-
11Burza wokół polskiej wersji Tomb Raider: Legacy of Atlantis....
-
Assassin’s Creed Shadows z bardziej widowiskowymi animacjami. Nowa aktualizacja wprowadza...
