Manor Lords: Wersja na Unreal Enginie 5 i stawy do łowienia ryb coraz bliżej
Twórca Manor Lords ostrożnie włącza nowe funkcje Unreal Engine’u 5 i uważa na stabilność całości.
Chwilę po premierze we wczesnym dostępie, polskie Manor Lords spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony ogromnej liczby graczy, co znalazło przełożenie w niezłych wynikach sprzedażowych. Jeśli przegapiliście początkowy szał na tę produkcję, Paweł sprawdził jej wczesną wersję i opisał swoje wrażenia tutaj. Od premiery minęły już 3 miesiące, na przestrzeni których rosnąca baza fanów zaczęła domagać się szybkiego rozwoju, co ostatnio skomentował wydawca Manor Lords.
Niezależnie od tego, ile będziemy czekać na kolejne kamienie milowe tego city buildera, wiemy już, że gra przeniesie się wkrótce na Unreal Engine 5. Nowa wersja silnika posiada sporo bajerów, jakie mogłyby wpłynąć na stronę wizualną tytułu, jednak nie pozostanie to bez wpływu na optymalizację. Z tego powodu twórca przyznał właśnie, że jest ostrożny przy włączaniu funkcji wpływających na wydajność, choć pochwalił nowy system cieniowania:
Co jeszcze, oprócz nowej wersji engine’u, znajdzie się w aktualizacji Manor Lords? Chociażby nowy typ jednostek – kusznicy:
Do produkcji żywności wykorzystamy umiejętności wioskowych rzeźników oraz założymy też swój własny staw rybny.
Kiedy te wszystkie nowości zawitają do gry? Trudno powiedzieć, ale raczej nie będziemy czekać długo. Na tę chwilę dobra wiadomość jest taka, że starsze zapisy powinny działać z nowym patchem – nic nie stoi na przeszkodzie, by wrócić do swoich starych wiosek.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.