Marathon: Projektant rozgrywki Rainbow Six Siege przejmuje grę
Marathon ma nowego naczelnego projektanta rozgrywki. To weteran Ubisoftu, Epic Games czy 343 Industries Andrew Witts.
Marathon to niedawno zapowiedziany, nadchodzący reboot dawnej marki Bungie. Z trylogii pochodzącej z lat .90 zaczerpnie on klimat, historię oraz resztę uniwersum. Reszta będzie znacząco odbiegać od pierwowzoru. Gatunkowo to extraction shooter – gatunek spopularyzowany w 2017 grą Escape from Tarkov, gdzie po każdej śmierci tracisz cały swój ekwipunek. Marathon ma być jednak PvP, co prawdopodobnie oznacza brak przeciwników AI. Wg plotek Bungie zapowiada, że to ich ostateczna gra-usługa. Ukaże się na PC, PS5 oraz XSX.
Wśród licznych multiplayerowych ogłoszeń tegorocznego PlayStation Showcase Marathon mógł wydawać się czymś, co szybko zginie w tłumie takich propozycji, jak Fairgame$. Nowe przenosiny sugerują jednak coś innego.
Do zespołu tworzącego Marathon dołącza bowiem Andrew Witts. To bardzo doświadczony projektant rozgrywki, który ma w swoim portfolio rok pracy w Epic Games, trzy w 343 Industries (nad rozgrywką wieloosobową) oraz dwa w Ubisofcie (nad Rainbow Six Siege). Obecnie jego status zapewni mu pozycję dyrektora do tych spraw.
Czy takie nazwisko pozwoli Marathonowi na stanie się czymś więcej, niż grą na kilka miesięcy? Przekonamy się, kiedy twórcy udostępnią pierwszą betę rozgrywki.
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.