Medal of Honor: Above and Beyond – Multiplayer w VR-ze prezentuje się całkiem nieźle [WIDEO]
Seria Medal of Honor rozpoczęła blisko dwadzieścia lat temu boom na II wojnę światową w grach. Właściwie całą zasługę można przypisać świetnie przyjętemu Allied Assault, a dokładniej jednej legendarnej misji: lądowaniu na plaży „Omaha”. Choć dziś nie robi już ono może takiego wrażenia, w 2002 udowodniła wszystkim, że gry mogą być równie filmowe jak wielkoekranowe hity (inspiracji „Szeregowcem Ryanem” nikt zresztą nie ukrywał).
Cyklowi nigdy nie udało się już powtórzyć tego sukcesu, a niedługo później znalazł się w cieniu nowo narodzonej gwiazdy FPS-ów – Call of Duty (notabene stworzonego przez autorów Allied Assault). Po kilku próbach powrotu Electronic Arts ostatecznie przeniosło MoH-a w stan spoczynku. Weteran powróci jednak już zaraz z emerytury, żeby raz jeszcze pokazać młodzieży, jak należy robić gry o II wojnie światowej.
Kontrowersje wzbudza rzecz jasna fakt, że Above and Beyond będzie produkcją stricte VR-ową. Ponieważ w akcji wygląda jednak zaskakująco dobrze, warto być może dać grze szansę (oczywiście jeżeli mamy gogle). Okazuje się, że oprócz atrakcyjnie prezentującej się kampanii tytuł ma w zanadrzu jeszcze multiplayer:
Dobra, też widzę tu niemały potencjał do nudności, ale to ryzyko, które można chyba zaakceptować.
Medal of Honor: Above and Beyond ukaże się 11 grudnia tylko na VR.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Medal of Honor: Above and Beyond – Multiplayer w VR-ze prezentuje się całkiem nieźle [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ostatnio ogrywałem Medal of Honor: Allied Assault klimat wylewał z monitora mimo iż to starsza gra z filtrowaniem anizotropowe wraz z wygładzaniem naprawdę można było osiągnąć dobry efekt, Medal of Honor: Pacific Assault również wyszło nieźle atmosfera walka na Pacyfiku została oddana ale była bardziej monotematyczne ale Medal of Honor: Airborne to duży regres w porównaniu do poprzednich osłon, zbyt duży nacisk na akcje oraz przesadną filmowość, EA w międzyczasie zdolność do tworzenia dobrych gier.
to może się jeszcze udać
Przy popularności Quest 2 można liczyć, że w pierwszym miesiącu liczba graczy będzie wystarczająca :Da przy okazji, to gra będzie nie tylko na Oculusa, ale również na Steam VR.
Ojj ale trzeba przyznać że klimat 2WŚ bliższy tym starym strzelankom niż wynalazkom pokroju BF5. Podoba mi się.
Idea VR jest taka, żeby zwiększyć realizm wrażeń. Jak do tego ma się obecny w grach VR widok z perspektywy pierwszej osoby na latającą przed nami odciętą dłoń żyjącą własnym życiem?? Tak trudno do niej przedramię dorobić?
@ZiomekGit Nie mam pojęcia czy grałeś w gry VR dłużej, ale osobiście uważam, że w pewnym momencie jak gra wciąga to będąc w rozgrywce to nie czujesz wybicia imersji przez brak ramion. Ramiona w VR są bardzo trudne do zaimplementowania tak by się nie psuły i reagowały chociaż trochę podobnie do tych prawdziwych. Wydaje mi się, że usuwając ramiona usunęli potencjalne inne wybicia z imersjii np. leżąc ramiona wchodziłyby w podłogę etc. Developerzy pewnie przeanalizowali sytuację i wybrali lepszą opcję.
Dziwne, na stronie steama jest info że obsługuje m.in Valve Index, jeśli się to potwierdzi to czekam bardziej niż CP2077 :3
Na Steam też jest.
Ehem, może warto byłoby weryfikować newsy zanim się je wrzuci? Bo to, że gra będzie nie tylko na gogle Oculusa wiadomo chyba już chyba od premiery Questa 2 😛 Początkowo gra miała być tylko na platformę Rift, ale że Oculus postanowił skupić się na Queście i porzucić dalszy rozwój Rifta, prawdopodobnie nie chciano marnować potencjału tej gry i zdecydowano się wydać ją na steamie na inne headsety. BTW: Wersja standalonowa na Questa nieoficjalnie też jest w planach.
Poza tym trochę męczy mnie czytanie w kółko tutaj przy każdym newsie o jakimś VR-owym exclusivie, że wydanie go tylko na gogle wzbudza kontrowersje i że powinna też zostać wydana w tradycyjny sposób. A nie można po prostu w CD-Action zaakceptować VR takim, jakim jest? I chociaż spróbować się do niego przekonać, bo obecnie jednak warto? 😛