Neil Druckmann ujawnia więcej szczegółów o Intergalactic. Akcja gry dzieje się na planecie, z którą utracono kontakt 600 lat wcześniej

Neil Druckmann ujawnia więcej szczegółów o Intergalactic. Akcja gry dzieje się na planecie, z którą utracono kontakt 600 lat wcześniej
Szef Naughty Dog odbył bardzo ciekawą rozmowę z Aleksem Garlandem.

W podcaście zrealizowanym na oficjalnym kanale Sony Alex Garland (reżyser m.in. „Civil War”) rozmawiał z Neilem Druckmannem, którego zapewne kojarzycie jako twórcę The Last of Us. W trakcie ich dyskusji szef Naughty Dog wyjawił, jakie jest główne założenie fabularne ich nadchodzącej gry, czyli Intergalactic, zapowiedzianej w trakcie The Game Awards 2024

https://www.youtube.com/watch?v=iJUab499PVA

Najważniejsze motywy historii to religia, wiara i samotność. Główna bohaterka rozbija się na planecie, która nagle straciła kontakt z ludzkością 600 lat wcześniej. Druckmann podkreśla, że produkcja gry to wciąż ogromny, ale w miarę kontrolowany chaos. 

Te rzeczy są tak skomplikowane i ogromne, a zaangażowanych jest tak wiele osób… Wciąż nie wiem dokładnie, jak to wszystko będzie wyglądać na końcu. Mam teorię, mam pewien pomysł, ale to wciąż ewoluuje i zmienia się w trakcie tworzenia. 

Wspomniana planeta nazywa się Sempiria, a akcja Intergalactic dzieje się w oddalonej o 2000 lat przyszłości. Kwestia religii, tak jak wspominałem wyżej, ma być równie istotna, a Naughty Dog miało stworzyć mitologię wraz z najważniejszym prorokiem oraz systemem wiary, który kształtował się na przestrzeni tysiąca lat. 

Chcę, żeby gracze zgubili się w miejscu, o którym nie masz pojęcia i nie wiesz, co się tam wydarzyło. Kim są ci ludzie? Jaka była ich historia? 

Wciąż nie poznaliśmy przybliżonej daty premiery nowego projektu Naughty Dog, ale sądząc po słowach Druckmanna o wciąż trwającej produkcji, jeszcze sobie trochę poczekamy. 

https://www.youtube.com/watch?v=VLGy63pt9vA

Główną bohaterką Intergalactic jest łowczyni nagród Jordan A. Money, a stylistyka ma nawiązywać do lat 80. (Pet Shop Boys w zwiastunie to dobry wybór ścieżki dźwiękowej) czy słynnych dzieł pokroju „Cowboya Bebopa” czy „Akiry”. 

2 odpowiedzi do “Neil Druckmann ujawnia więcej szczegółów o Intergalactic. Akcja gry dzieje się na planecie, z którą utracono kontakt 600 lat wcześniej”

  1. ..podkreśla, że produkcja gry to wciąż ogromny, ale w miarę kontrolowany chaos..

    To dość.. źle wróży tej produkcji póki co.

  2. Zapowiada się ciekawie, chociaż zarys fabuły zdaje się zlepkiem pomysłów z różnych SF. Ciekawy jestem jak będzie ze stylistyką lat 80 za te kilka lat, kiedy gra już wyjdzie. Mam wrażenie, że już teraz niektórym się ona mocno przejadła 😉

Dodaj komentarz