7
17.07.2024, 16:30Lektura na 2 minuty
Wideo

No Man’s Sky Worlds: Nowe efekty pogodowe, woda i wiele więcej w kolejnej aktualizacji

Kosmiczny survival znowu rośnie. No Man’s Sky Worlds to jednak ciągle tylko część nadchodzących nowości.

W klasyczny dla siebie sposób, czyli publikując tweeta z jedną emotikoną, szef odpowiedzialnego za No Man’s Sky Hello Games zapowiedział, że coś nadchodzi. Rozsądnym założeniem było Light No Fire – nowa, zapowiedziana na ubiegłorocznym The Game Awards produkcja, korzystająca pełnymi garściami z dotychczasowego dorobku developerów. Tytuł co prawda nie ma jeszcze daty premiery, ale to nic dziwnego, że spodziewaliśmy się nowych informacji po pół roku milczenia, prawda?

Zapowiedź Seana Murraya nie dotyczyła jednak Light No Fire, a starego, dobrego No Man’s Sky i tego, że właśnie stało się jeszcze lepsze. Aktualizacja Worlds jest kolejną po Omedze, jednak dużo większą paczką nowości. Odwiedzane planety dostały ogromny zastrzyk nowych assetów, w skład których wchodzi zarówno nowa flora, jak i fauna. Dużo miłości dostały zbiorniki wodne, ponieważ teraz na ich powierzchni zobaczymy fale, jakie będą zmieniały się w zależności od kierunku i siły (także nowych) wiatrów. Warto zwrócić uwagę na burze, bo wyglądają zdecydowanie lepiej niż to, do czego przyzwyczaiła nas gra. Co ciekawe, dzisiejsza aktualizacja to tylko część czegoś większego.

Ogrom zmian wprowadzanych przez No Man’s Sky Worlds podsumowuje zwiastun:

Premiera aktualizacji to też kolejny kamień milowy dla całej gry, bo oficjalnie osiągnęła ona wersję 5.0. W dodatkowym materiale wideo szef Hello Games już na początku przyznaje, że chce, by każdy kolejny update zaskoczył graczy, a nawet po 8 latach od premiery, studio chce pracować nad grą dalej.

Na deser dodam, że złaknieni wieści o Light No Fire nie powinni czuć się zawiedzeni, bo jakieś tam są – Sean Murray twierdzi, że w trakcie ostatnich 5 lat prac nad tą produkcją developerzy nauczyli się nowych sztuczek i część z nich została teraz wykorzystana właśnie do stworzenia update’u Worlds.


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1448

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze