Nowe dane o popularności Silent Hill: The Short Message. To dobry prognostyk dla Silent Hilla f
Kolejny tweet Konami, kolejny milion pobrań.
Wciąż trudno mi uwierzyć, że Konami poszło w końcu po rozum do głowy i sukcesywnie przywraca markę Silent Hill do życia. Pod koniec zeszłego roku dostaliśmy świetny remake „dwójki” przygotowany przez krakowski Bloober Team, a kilka miesięcy wcześniej na PS5 udostępniono za darmo krótką przygodę Silent Hill: The Short Message, którą Łukasz Morawski nazwał „ważną grą i najlepszym, co spotkało tę markę od lat”. W sierpniu informowaliśmy, że tytuł został pobrany 3 mln razy, a teraz Konami zaprezentowało zaktualizowane dane na ten temat.
Wygląda na to, że od tamtego czasu przybył kolejny milion graczy, którzy postanowili sprawdzić, o co chodzi z tym całym Silent Hillem. Nic dziwnego, podejrzewam, że spora część z nich to ludzie, którzy np. usłyszeli peany na cześć remake'u „dwójki”, a że w PS Storze znaleźli tytuł tej samej marki za darmo, postanowili go ściągnąć i przekonać się na własnej skórze. Konami potwierdziło bowiem, że The Short Message przekroczyło 4 miliony pobrań.
Prawdopodobnie wśród zainteresowanych krótką historią Anity znaleźli się też odbiorcy zaintrygowani trailerami Silent Hilla f. Powyższy wynik to także bardzo dobry prognostyk dla nadchodzącej odsłony, która rozegra się w tradycyjnie japońskim settingu i może stanowić bardzo zdrowy powiew świeżości dla całej marki. Niestety, w dalszym ciągu nie znamy jej daty premiery, pozostaje więc wypatrywać kolejnych materiałów udostępnianych przez twórców. Nie zabraknie ich pewnie na nadchodzącym Summer Game Feście, a na pewno możemy liczyć na panel z twórcami podczas lipcowego Anime Expo.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.