5
około 12 godzin temuLektura na 2 minuty

Nowi twórcy Wiedźmina 4 zaczynali od wydanego 2 lata temu zadania do Wiedźmina 3

Kierownik narracji Wiedźmina 4, Philipp Weber, donosi, że nowa część zespołu odpowiedzialnego za grę pracowała wcześniej nad dodatkowym zadaniem do „trójki", za które otrzymywaliśmy wiedźmiński rynsztunek inspirowany serialem Netfliksa.

Od zapowiedzi Wiedźmina 4 na The Game Awards 2024 minie niebawem miesiąc. W tym czasie poznaliśmy wiele szczegółów o grze, a wczoraj okazało się, że zatrudnieni w ostatnich latach pracownicy CD Projektu Red mieli już okazję pracować nad zawartością związaną z uniwersum Andrzeja Sapkowskiego.

Premiera Wiedźmina 3 i dodatków odbyła się ładnych parę lat temu, a część kadry developerskiej polskiego studia zdążyła się od tamtego czasu zmienić. Jak donosi Philipp Weber, kierownik narracji Wiedźmina 4, najnowsi członkowie zespołu odpowiedzialnego za przygody Ciri szkolili się na zadaniu dodanym do „trójki” w aktualizacji 4.0 (w grudniu 2024 roku). Prace przebiegały pod nadzorem projektanta zadań zatrudnionego w CD Projekcie Red od czasów pierwszej części gry. Ostrzegam przed spoilerami. 

Mowa o misji „W cieniu Wiecznego Ognia”, w której Geralt trafia do kopalni o wiele mówiącej nazwie Diabli Dół, gdzie spotyka ducha wiedźmina Reinalda. Zjawa prosi Białego Wilka o eliksir, a od gracza zależy, czy Gwynbleidd poczęstuje upiora napitkiem, czy wypije go sam, po czym rozpoczynała się walka. W drugiej fazie pojedynku Reinald zamienia się w Czerwony Mór wspierany przez dwóch przywołańców. Zadanie możemy zakończyć na trzy sposoby, a w nagrodę otrzymujemy ekwipunek nawiązujący do „Wiedźmina” Netfliksa.  


Czytaj dalej

Redaktor
Cezary „CZARY_MARY" Marczewski

Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.

Profil
Wpisów739

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze