Palworld: Twórcy twierdzą, że ich kolejna gra mogłaby być produkcją AAAA
Takuro Mizobe, jeden z twórców Palworlda, zdradził co nieco informacji o przyszłości studia.
Jeszcze parę dni temu Pocketpair odbijało piłeczkę zawziętym krytykom i zapewniało, że gra nie jest martwa, a teraz, w rozmowie z portalem GameSpark, Takuro Mizobe, jeden z twórców, już opowiada o planach na przyszłość i niechęci do tworzenia dużych tytułów.
Według Mizobe Pocketpair chce sprawdzić, jak długo mogą utrzymać swój projekt w skali typowego indyka. Przyznaje, że mimo nie rozmawiania o tym publicznie, zyski z Palworlda liczone są w miliardach jenów i gdyby starali się stworzyć kolejną grę, to jej skala mogłaby przekroczyć tytuły AAA, ale wiązałoby się to z mocną restrukturyzacją, na którą developerzy patrzą raczej niechętnie.
Jeśli zapytacie mnie, czy jest jakaś gra, którą chciałbym zrealizować przy tak wielkim budżecie, to takiej po prostu nie ma.
Takuro Mizobe wyraził również wdzięczność dla „indyczej” społeczności, bo według niego Palworld wybił się przede wszystkim dzięki niej. Przypomnijmy, że zaraz po premierze produkcja Pocketpair była popularniejsza na Steamie od CS-a i Cyberpunka 2077.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl