Paragon: Poznaliśmy wymagania sprzętowe
Free-to-play od architektów Gears of War (no, przynajmniej oryginalnej trylogii) nie będzie miał ambicji nadwyrężyć naszych portfeli. I to zarówno w temacie bohaterów (którzy mają być dostępni za darmo), jak i konfiguracji niezbędnych do uruchomienia tytułu. By komfortowo zagrać, potrzeba będzie następujących sprzętów:
Wymagania minimalne:
Windows: 7/8/10 64-bit
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 6870
VRAM: 1 GB
Procesor: Core i5 2.5 Ghz
RAM: 4 GB
Wymagania zalecane:
Windows: 7/8/10 64-bit
Karta graficzna: Nvidia GTX 660 lub AMD Radeon HD 7870
VRAM: 2 GB
Procesor: Core i5 2.8 Ghz
RAM: 8 GB
Liczbę klatek, jakie produkcja wyciągnie na poszczególnych kartach graficznych, rozpisano dośc dokładnie w oficjalnym FAQ. Warto sprawdzić, czy nasz pecet okaże się wystarczający. Zwłaszcza, że gra wchodzi właśnie w okres płatnej bety.
Czytaj dalej
-
Napisz krótkie podsumowanie 2025 roku i traf na łamy CD-Action!
-
PlayStation zaprasza na 40-minutowy pokaz. Już niedługo Sony może pokazać...
-
ARC Raiders prześcignęło Battlefielda 6 pod względem liczby graczy na Steamie....
-
Elden Ring Nightreign dostanie DLC w ciągu najbliższych miesięcy. Właściciel...
11 odpowiedzi do “Paragon: Poznaliśmy wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Moboshooter Epica nie wymaga, by na paragonie ze sklepu z podzespołami widniała przesadnie wysoka kwota.
Dane w tej tabelce dotyczą rozdzielczości full HD, tak?
Właśnie! Jakiej rozdzielczości dotyczą, bo w grze nie ma full HD. Przynajmniej na razie. Apropo w Epic Games Launcher jest Alpha Unreal Tournament na ue4 polecam, gra się świetnie 🙂
Dobry suchar nie jest zły 🙂 chyba
Widziałem jak gra wygląda w praniu na Twitchu i na razie to jest dno – jedynie grafika fajna i to wszystko…|Muszą wszystko przebudować albo będzie klapa
No cóż… Będę musiał sprawdzić jak gra wygląda na minimalnych ustawieniach…Smutek mnie bierze, bo Crysis 1 i 2 śmigają mi na wysokich ustawianiach. W Paragonj tylko oświetlenie może jest lepsze.
@ McGrave|Wypowiedział się pan Wiem Najlepiej.Najpierw zagraj a potem się wypowiadaj.
@igorv – Paragon działa na Unreal Engine 4, który poprawnie działa tylko w nowych konfiguracjach sprzętowych i systemowych. W stosunku do pięcioletniej wersji CryEngine, na której śmiegał Crysis 2, UE4 obsługuje m.in. oświetlenie PBR (pograj w Crysis 3 i potestuj, tam jest nowszy CE z PBR) i efekty cząsteczkowe generowane na żywo przez GPU, które powodują, że całość potrzebuje nowszego sprzętu. I jest „skrojony” pod nowe systemy i konfiguracje.
@Khedron68 – przestań się wydurniać. To oczywiste, że gra bez przebudowy będzie dnem z mojej perspektywy i wielu innych ludzi (np. tych którzy grali i się negatywnie wypowiedzieli), a nie że zaraz dla każdego musi to być dno. Wiem co widziałem i tak to widzę, a to nie jest typ gry której nie da się w ogóle ocenić bez bezpośredniego zagrania.|No ale kto wie jak to będzie ostatecznie wyglądało…
@McGrave grafika to jedno ale głos lektora(?) miażdży, u mnie na kinie domowym sony po prostu aż ciarki przechodzą 🙂 |Co do gry, nie podoba mnie się system kart. Wolałbym jak w lolu albo ewentualnie hots. Po dłuższym ograniu, stwierdzam że raczej długo bym w nią nie pograł bo się nudzi. Wolę mobę z widokiem z góry 🙂 Daję dużego plusa do efektywności skilli 🙂 Wyglądają super.
@ McGrave|Ja się nie wydurniam bo poważny ze mnie gość.