Skull and Bones: Twórcy opowiedzieli o tworzeniu świata gry

Avatar photo
"Sam Goldman"
Z uwagi na zbliżającą się premierę, Ubisoft zaczyna promować Skull and Bones – swoje pirackie MMO.

Już wkrótce wypłyniemy na szerokie wody Oceanu Indyjskiego i po zdecydowanie zbyt wielu latach w produkcji, położymy ręce (i haki) na Skull and Bones – pirackim MMO Ubisoftu, wyrzucającym po drodze za burtę aż 3 dyrektorów kreatywnych i nieradzącym sobie w trakcie testów beta. Firma już prezentowała plany rozwoju po wypuszczeniu produkcji, a teraz pokazano krótki dziennik developerów, opowiadający o kreowaniu świata.

Pracownicy Ubisoft Singapore opowiadają o różnych aspektach wyróżniających napotykane w trakcie rozgrywki lokacje, jak również wspominają o konieczności zrozumienia stylu życia i codzienności czasów, do jakich Skull and Bones się odwołuje – co brzmi dość zabawnie w kontekście gry o piratach, w której nie ma nawet prawdziwego abordażu.

Następnie dowiemy się, że zabawę rozpoczniemy na wodach graniczących z wyspą inspirowaną Madagaskarem, a wraz z eksploracją świata zwiedzimy kolejne regiony, niebezpieczne miasteczka oraz pirackie kryjówki, inspirowane prawdziwymi lokacjami. Na deser zostawiono kwestię frakcji – świat Skull and Bones zamieszkują małe i duże grupy z często wykluczającymi się celami.

https://youtu.be/21fxS_vLdBk?si=uDFDtE9C0-PpEVPK

Najnowszy materiał o Skull and Bones raczej nie przekona nieprzekonanych, ale po tak koszmarnie długim procesie tworzenia i ciągłego odwlekania premiery gry, ostrożność nie jest niczym nadzwyczajnym. Już 16 lutego przekonamy się, czy pirackie MMO Ubisoftu poradzi sobie na tych niespokojnych wodach.

2 odpowiedzi do “Skull and Bones: Twórcy opowiedzieli o tworzeniu świata gry”

  1. A ja się tylko zastanawiam ile lat jeszcze musi minąć zanim Ubisoft stworzy realistycznie wyglądające animacje postaci.

  2. No super.

Dodaj komentarz