Star Citizen: Tryb fabularny znajduje się na ostatniej prostej

12 niezwykle długich lat. Tyle czasu zajmuje już Cloud Imperium Games produkowanie Star Citizena. Oczywiście wyłączając z tego fazę przedprodukcyjną, rozpoczętą jeszcze w 2010 roku. Przez ten czas gra zdążyła wiele razy zmieniać swoją tożsamość, zebrać ponad pół miliarda dolarów i wydać MASĘ dodatków w postaci np. płatnych statków. Ponad rok po wycieku urywka rozgrywki z trybu fabularnego możemy wreszcie poznać go bliżej.
Jesteśmy podekscytowani, mogąc ogłosić, że Squadron 42 jest teraz w pełni funkcjonalny! Przechodząc teraz do fazy polerowania jesteśmy całkowicie skupieni na optymalizacji oraz strojeniu wszystkich aspektów rozgrywki, aby dostarczyć bezprecedensową, kinową przygodę. W celu uczczenia tego kamienia milowego, zebraliśmy kluczowych liderów produkcji z całego świata, aby podzielić się z wami naszymi wrażeniami.
W ramach CitizenConu twórcy opublikowali bardzo obszerny, 26-minutowy materiał ze Squadron 42. Znajdziemy w nim ogrom informacji nie tylko dotyczących trybu dla pojedynczego gracza, ale też innych aspektów produkcji. W materiale można obejrzeć urywki z walki, eksploracji kosmosu oraz pracy nad przerywnikami filmowymi. Wszystko to okraszone wypowiedziami twórców, którzy kierowali pracami nad danym elementem rozgrywki.
Będąc człowiekiem dość sceptycznie nastawionym do Star Citizena, spodziewałem się kolejnych obietnic bez terminu realizacji. Zresztą twórcy z tego powodu zrezygnowali z roadmap swojej produkcji. Jednak muszę uderzyć się w pierś, ponieważ zostałem niezwykle mile zaskoczony. W końcu pokazano coś więcej niż nowe statki i potencjał silnika graficznego. Swoją drogą ponad 10 lat od pierwszych zapowiedzi gra od strony wizualnej prezentuje się niezwykle spektakularnie. Widać z pewnością gdzie poszło te 500 milionów dolarów.
Dodatkowo znajdziemy dużo znanych twarzy ze srebrnego ekranu, np. Gillian Anderson, Marka Hamilla, Gary’ego Oldmana czy Marka Stronga. Jeżeli do tej pory nie mieliście okazji obcować z opus magnum Chrisa Robertsa, to myślę, że dopieszczona wersja Squadron 42 będzie idealnym momentem na wykonanie pierwszego kroku. Szczególnie że co jakiś czas twórcy organizują dość długie okresy próbne.
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Star Citizen: Tryb fabularny znajduje się na ostatniej prostej”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak mam rozumieć „na ostatniej prostej” w biegu który trwa już 12 lat? 🙂
Pokazano naprawdę sporo, ponoć wszystko co chcieli umieścić w kampanii single player już mają i teraz „doszlifowują”, potem bug testy, optymalizacja itd. Nadal jednak stawiam, że wcześniej jak Q4 2025 o grze nie ma co nawet myśleć
Pokazano głównie assety, animacje i środowiska, a gameplay fps wyglądał conajwyzej średnio, a to już z „nowym, poprawionym AI”. Chris Roberts znowu robi swój film, tylko teraz z nie limitowanym budżetem i nikt go nie pilnuje. Zobaczymy jak to wyjdzie ale nie mam oczekiwań wobec tego.
zapomnieli dodać, że wydadzą to dopiero po zebraniu kolejnego pół miliarda dolarów