Switche 2 z ekranami uszkodzonymi przez zszywacze. Winne sklepy, a także samo Nintendo

Wreszcie po ośmiu latach od premiery pierwszego Switcha doczekaliśmy debiutu jego następcy. Nintendo Switch 2 pełnoprawnie trafił wczoraj na rynek i jak można się było spodziewać, już wisi nad nami widmo tego, że konsoli może zabraknąć w niektórych sklepach. Można więc powiedzieć, że niektórzy mogą doświadczyć swego rodzaju PTSD związanego z premierą PlayStation 5.
Żarty żartami, ale niestety wielu osobom debiut Switcha 2 nie będzie się kojarzył pozytywnie. Sporo graczy zwróciło uwagę na to, że zakupiona przez nich konsola ma bardzo brzydkie rysy na środku ekranu. Okazało się, że winne całej sytuacji są zszywacze, których użyto do przyczepienia paragonów do kartonu konsoli.
Sprawa dotyczy konkretnie jednego ze sklepów sieci GameStop. Jednak powód użycia zszywaczy jest naprawdę zaskakujący. Jak wyjaśnił użytkownik Konflick na Reddicie, decyzję tę podjęto przez zepsutą klimatyzację. Awaria doprowadziła do tego, że w sklepie zrobiło się bardzo gorąco i wilgotno, przez co taśma nie chciała przyklejać się do pudełek, stąd zdecydowano się na wykorzystanie zszywaczy. Na szczęście Konflick poinformował, że przyjęto jego reklamację, a kierowniczka sklepu zapewniła go, że wszystkie uszkodzone Switche 2 zostaną zastąpione.
Gracze podkreślają jednak, że Nintendo też nie jest tu bez winy. Switch 2 jest bowiem pakowany w taki sposób, że wyświetlacz znajduje się bardzo blisko ściany pudełka i przez to może być narażony na wszelkiego rodzaju drobne uszkodzenia. Pozostaje zatem pytanie, czy Nintendo zdecyduje się skorygować to, jak obecnie wygląda pakowanie konsoli.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Switche 2 z ekranami uszkodzonymi przez zszywacze. Winne sklepy, a także samo Nintendo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kiedyś to były czasy, pakowano takie sprzęty w styropian i nawet na kartridżach były naprawdę gry
Ogólnie teraz pakowanie sprzętu elektronicznego to przykry żart. Gdy kupiłem ryzena 2600, dostałem bardzo dobrze zabezpieczone pudełko, przy zakupie 5600, pomimo identycznej zawartości (wiatrak, procesor, instrukcje) pudełko było 2x węższe (co do cm) i wszystko wepchane było do niego na styk.
P.S.: Nie wspominając o tym, że podczas zakupu tego procesora, kupiłem także mobo i kości ram, a x-kom po prostu wrzucił te 3 pudełka do kartonu, bez jakiegokolwiek wypełnienia/zabezpieczenia w postaci folii bąbelkowej. Tak więc podczas transportu pudełka z komponentami musiały latać po kartonie z lewej na prawą.
Może poszkodowanym osobom wymienią ekrany na OLED? 🙂