3
26.09.2022, 13:15Lektura na 2 minuty

Take-Two Interactive kończy współpracę z People Can Fly

People Can Fly poinformowało o zakończeniu współpracy z Take-Two Interactive. Nowojorska filia studia pracowała dla tego wydawcy na tajemniczym Projektem Dagger.


Jakub „rajmund” Gańko

W ostatnich miesiącach wszelkie wieści związane z People Can Fly dotyczyły gry Outriders. Tymczasem studio opracowuje obecnie aż siedem tytułów. Jednym z najważniejszych miał być tajemniczy Projekt Dagger, który nowojorski oddział People Can Fly opracowywał przez ostatnie 2 lata dla Take-Two Interactive. Jak poinformowała jednak polska firma, współpraca nie dojdzie do skutku, gdyż wydawca poinformował o zamiarze rozwiązania umowy produkcyjno-wydawniczej.

People Can Fly ma zachować pełnię praw do własności intelektualnej Projektu Dagger i kontynuować rozwój gry na własną rękę. Sebastian Wojciechowski, CEO firmy, nie wyklucza jednak współpracy z innym wydawcą.


Zakładam, że rozstaniemy się na partnerskich zasadach i nie widzę powodu, dla którego nie mielibyśmy w przyszłości, przy innym projekcie, wrócić do współpracy z Take-Two Interactive. Bardzo wierzymy w Projekt Dagger i chcemy kontynuować prace nad nim w ramach naszych działań self-publishing. Gra nadal znajduje się w pre-produkcji – nasz zespół skupia się obecnie na dopracowaniu systemów walki i rozgrywki oraz migracji z UE4 na UE5. Mam świadomość, że zawarcie Porozumienia będzie wiązać się z dodatkowymi inwestycjami, natomiast model self-publishing jest zgodny z naszą strategią rozwoju.


Sebastian Wojciechowski

Co wiemy na temat Projektu Dagger? Tak naprawdę niewiele oprócz tego, że ma to być zupełnie nowa marka z gatunku action-adventure. Miał to być jeden z projektów rozwijanych zgodnie z nową strategią firmy, która zakłada coroczne premiery nowych gier opracowywanych we współpracy z zewnętrznymi wydawcami lub w modelu self-publishingu.

A tytułów opracowywanych obecnie przez People Can Fly nie brakuje. Oprócz Projektu Dagger trwają prace nad Projektami Gemini (we współpracy ze Square Enix), Bifrost oraz Victoria (te dwa mają być wydane w modelu self-publishingu). Ponadto w fazie koncepcyjnej znajduje się Projekt Red, a także dwa projekty związane z wirtualną rzeczywistością: Green Hell VR oraz nowa adaptacja jednej z marek PCF.


Czytaj dalej

Redaktor
Jakub „rajmund” Gańko

Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.

Profil
Wpisów2017

Obserwujących10

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze