rek

Titan Quest 2: Pierwsze fragmenty rozgrywki z nadchodzącego hack’n’slasha

Grimlore Games w końcu zaprezentowało gameplay z Titan Questa 2.

Tegoroczny THQ Nordic Showcase dostarczył nam sporo informacji na temat kontynuacji Titan Questa, w tym, co najistotniejsze, fragmenty rozgrywki. 

Developerzy z niemieckiego Grimlore Games zapowiedzieli Titan Questa 2 już prawie rok temu i nie za bardzo dawali znać o szczegółach projektu. Potwierdziło się to, co już wiedzieliśmy z wywiadów z twórcami, czyli że kontynuacja będzie hack’n’slashem z krwi i kości, mocno inspirującym się serią Diablo. 

https://www.youtube.com/watch?v=uGQ_9OK8pPI

W najnowszej produkcji twórców Spellforce’a 3 nie otrzymamy klas do wyboru, a każdy gracz ma kreować własną specjalizację poprzez wybranie dwóch mistrzostw w danych kategoriach. Te mają się łączyć w unikalną kombinację i zachęcać graczy do próbowania szerokiego wachlarzu buildów.

Sztuczna inteligencja wrogów ma być zaprojektowana tak, aby znacznie utrudnić rozgrywkę graczom w walce wręcz czy na dystans, a każdy przeciwnik ma posiadać wyjątkowe i uzupełniające się umiejętności. Krótko mówiąc, będziemy zmuszeni do taktycznego podejścia i wyuczenia się pojedynków zamiast bezmyślnego atakowania.

THQ Nordic

Do zmodyfikowania będzie również drzewko danego skilla. Dotyczy to zarówno pasywnych umiejętności, jak i łączenia broni z poszczególnymi atrybutami postaci.

Gracze będą mogli również skorzystać z rozbudowanego systemu craftingu. Na początku naszej przygody z Titan Questem 2 udostępniona zostanie oczywiście kampania ponownie wprowadzająca nas w świat mitologii greckiej. 

Czy nowa produkcja Grimlore Games będzie w stanie konkurować ze świetnym Last Epoch? Pożyjemy, zobaczymy. 

3 odpowiedzi do “Titan Quest 2: Pierwsze fragmenty rozgrywki z nadchodzącego hack’n’slasha”

  1. No ślicznie wygląda, piękne lokalizacje i pancerze. Niestety w komentarzach na yt płacz o ragdolle, aczkolwiek niektóre animacje rzeczywiście mógłby być bardziej naturalne a nie takie ‚powyrywane’ albo poprzedzone pauzami
    Ale czekam, zapowiada się ładnie

  2. Dla mnie – zapowiada się na najlepszy H&S na rynku. Problem polega na tym, że ja mam specyficzny gust – np. niespecjalnie lubię Path of Exile albo Diablo 3 i 4.
    To oznacza, że jestem w mniejszości pewnie i młodzi gracze pewnie będą narzekać, że rozgrywka jest powolniejsza i bardziej taktyczna. Nie ma dzikich wybuchów, milionów wrogów w jednym momencie etc.

    Zapowiada się na zakup w dniu premiery w moim przypadku, ale jeszcze poczekam na pierwsze recenzje.

  3. Krótko mówiąc, będziemy zmuszeni do taktycznego podejścia i wyuczenia się pojedynków zamiast „bezmyślnego” atakowania. – robią ARPG czy souls-like?

Dodaj komentarz