Twórcy Cities: Skylines 2 testują obsługę modów
Gdy słyszy się w mediach o Cities: Skylines 2, to najczęściej nie jesteśmy raczeni pozytywnymi wieściami. Jak nie mamy do czynienia z poważnymi problemami technicznymi, to ze społecznością, która swoją toksycznością osiąga nowe poziomy. Twórcy nie są tu bez winy i przepraszają rozzłoszczonych fanów między innymi za brak modów. W tym ostatnim przypadku możliwe, że zaczęło dziać się coś pozytywnego.
Twórcy planują wprowadzić w końcu wsparcie dla modyfikacji. Narzędzia moderskie mogą pojawić się wraz z premierą pierwszego rozszerzenia do Cities: Skylines 2 zatytułowanego Beach Properties. Konkretna data to 25 marca tego roku.
Są jednak pewne problemy w nowym rozwiązaniu Colossal Order. Po pierwsze nie będą to pełne narzędzia moderskie. Będą one uboższe o wsparcie dla assetów. Te mają być dostępne dopiero w kolejnych aktualizacjach.
Drugim problemem jest dostępność modów. Paradox bardzo liczy na to, że nowe wsparcie pozwoli na publikację modyfikacji nie tylko na PC, lecz także na PlayStation oraz Xboksie. To oznacza, że całe wsparcie będzie znajdować się w aplikacjach Paradoksu, na czym ucierpią użytkownicy korzystający do tej pory z Warsztatu Steama.
Czytaj dalej
-
Ubisoft zmienia plany dotyczące Assassin’s Creed Shadows. Nie będzie drugiego...
-
Kolejna darmowa aktualizacja Jurassic World Evolution 3 w drodzę. Rozbudowany...
-
„To nie ma żadnego sensu”. W seksmoda do Simsów gra prawie tyle samo...
-
4Bloodlines 2 nie sprzedaje się najlepiej. Paradox przyznaje, że gra nie spełniła...
