Zmiany w parkourze na najnowszym gameplayu z Assassin’s Creed Shadows. Twórcy zapowiadają zmodyfikowane sterowanie
Ubisoft podzielił się informacjami o parkourze w Assassin’s Creed Shadows. W sieci pojawił się także krótki gameplay.
Zapowiedziane w maju Assassin’s Creed Shadows jeszcze nie wyszło, a już wywołało spore kontrowersje. Twórcy zdecydowali się przełożyć datę premiery, ta zbliża się wielkimi krokami, a Ubisoft konsekwentnie udostępnia kolejne informacje o grze. Tym razem dotyczą one zmian w parkourze.
Fani i fanki serii mogą być zaskoczeni zmodyfikowanym sterowaniem – developerzy zamienili ze sobą przyciski odpowiedzialne za kucanie i uniki. Reżyser Assassin’s Creed Shadows, Somon Lemay-Comtois, twierdzi, że ma to związek z wprowadzeniem do gry leżenia.
W Shadows unik został połączony z parkourem, co odblokowuje całą masę nowych ruchów. Dzięki nowemu sterowaniu możliwe będzie używanie dowolnej postawy bez ryzyka, że przypadkowo zejdziemy z dachu.
Powróci również możliwość wspinaczki poprzez pchnięcie gałki analogowej w górę, ale zarówno w przypadku Naoe, jak i Yasuke, wywoła to niepożądany hałas. Jak wiadomo, dwójka protagonistów różni się w wielu aspektach – asasynka będzie mogła nie tylko unikać ataków podczas leżenia, ale także wykonywać zwody i akrobacje w trakcie sprintu, a samuraj przebije się przez napotkane na swojej drodze przeszkody. Ponadto Ubisoft zadbał o możliwość cichego i bezbolesnego lądowania.
Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 14 lutego na pecetach, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S.
Czytaj dalej
Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.