rek

Zmiany w parkourze na najnowszym gameplayu z Assassin’s Creed Shadows. Twórcy zapowiadają zmodyfikowane sterowanie

Zmiany w parkourze na najnowszym gameplayu z Assassin’s Creed Shadows. Twórcy zapowiadają zmodyfikowane sterowanie
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Ubisoft podzielił się informacjami o parkourze w Assassin’s Creed Shadows. W sieci pojawił się także krótki gameplay.

Zapowiedziane w maju Assassin’s Creed Shadows jeszcze nie wyszło, a już wywołało spore kontrowersje. Twórcy zdecydowali się przełożyć datę premiery, ta zbliża się wielkimi krokami, a Ubisoft konsekwentnie udostępnia kolejne informacje o grze. Tym razem dotyczą one zmian w parkourze.

Fani i fanki serii mogą być zaskoczeni zmodyfikowanym sterowaniem – developerzy zamienili ze sobą przyciski odpowiedzialne za kucanie i uniki. Reżyser Assassin’s Creed Shadows, Somon Lemay-Comtois, twierdzi, że ma to związek z wprowadzeniem do gry leżenia.

W Shadows unik został połączony z parkourem, co odblokowuje całą masę nowych ruchów. Dzięki nowemu sterowaniu możliwe będzie używanie dowolnej postawy bez ryzyka, że przypadkowo zejdziemy z dachu. 

Powróci również możliwość wspinaczki poprzez pchnięcie gałki analogowej w górę, ale zarówno w przypadku Naoe, jak i Yasuke, wywoła to niepożądany hałas. Jak wiadomo, dwójka protagonistów różni się w wielu aspektach – asasynka będzie mogła nie tylko unikać ataków podczas leżenia, ale także wykonywać zwody i akrobacje w trakcie sprintu, a samuraj przebije się przez napotkane na swojej drodze przeszkody. Ponadto Ubisoft zadbał o możliwość cichego i bezbolesnego lądowania.

https://www.youtube.com/watch?v=xsEZiv8DMfo

Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 14 lutego na pecetach, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S.

5 odpowiedzi do “Zmiany w parkourze na najnowszym gameplayu z Assassin’s Creed Shadows. Twórcy zapowiadają zmodyfikowane sterowanie”

  1. Cóż, nawet jeśli jakimś cudem gra dobrze się sprzeda, to na tym etapie to i tak będzie tylko przedłużanie agonii Ubi.
    I to aż prosi się o żart że wprowadzono leżenie, by idealnie odzwierciedlić pozycję w jakiej znajduje się studio…

  2. No w końcu jest rewolucja! Znaczy jest to samo tylko ze skokiem w tył xD
    Czekam na premiere tego gwozdzia do trumny ubisoftu…

  3. Trzeba przyznać że powoli zaczynają doganiać tomb raidera xD

  4. U, wygląda zajebiście dobrze <3

  5. Wygląda po prostu beznadziejnie, już kilkuletnie SEKIRO prezentuje się o niebo lepiej, tam wszystko miało swój charakter i było wyraziste. Tutaj wszystko prezentuje się sztampowo i bezpłciowo. Zabawne też, że nagle zapomnieli o swoim czarnym nie-samuraju, wygląda tak jakby się go wstydzili (co oczywiście jest uzasadnione i zrozumiałe).

Dodaj komentarz