rek

Days Gone: Dyrektor studia wytyka Sony nierówne traktowanie gier firmy

Days Gone: Dyrektor studia wytyka Sony nierówne traktowanie gier firmy
Zdaniem developera korporacja nie świętowała dobrego wyniku sprzedaży gry.

Wczoraj informowaliśmy, że świetne Ghost of Tsushima osiągnęło liczbę 8 milionów sprzedanych kopii. Sony nie omieszkało pochwalić się sukcesem studia Sucker Punch na trwającej w Las Vegas konferencji CES 2022. 

Nie wszyscy jednak byli zadowoleni z prezentacji. Jeff Ross, główny reżyser Days Gone, odniósł się do sprawy na Twitterze. Zwrócił uwagę, że pomimo osiągnięcia lepszego wyniku jego tytuł nie doczekał się podobnego wyróżnienia. 

Kiedy opuściłem Sony, Days Gone było dostępne od ponad półtora roku i sprzedało się w ośmiu milionach egzemplarzy. Od tego czasu rozeszło się jeszcze więcej kopii, łącznie z kolejnym milionem na Steamie. Lokalny zarząd studia zawsze sprawiał, że uważaliśmy to za rozczarowanie. 

https://twitter.com/JakeRocket/status/1478878095570579456

Co ciekawe, Ross obwinił także prasę o utrwalanie negatywnego wizerunku produkcji. John Garvin, będący drugim reżyserem Days Gone, zgodził się z jego opinią – ale jednocześnie przyznał, że gra na początku miała bugi i problemy techniczne.

Tytuł Bend Studio zadebiutował w 2019 roku na PS4, a dwa lata później pojawił się na pecetach. Pomimo wielu perturbacji i niekorzystnych pierwszych recenzji, osadzona po apokalipsie zombie produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem przez graczy. 

7 odpowiedzi do “Days Gone: Dyrektor studia wytyka Sony nierówne traktowanie gier firmy”

  1. Inna sprawa, że większość kupiło Ghost of Tsushima po premierowej cenie, gdyż było dopracowano, zaś Days Gone sporo ludzi kupiło na wyprzedażach, gdyż sporo dziennikarzy narzekało na bugi. W CDA gra została delikatnie potraktowana, gdyż dostali tam do recenzji grę odbugowaną w większości przypadków, ale zagraniczni dziennikarze nie byli tak pobłażliwi.

    • Jakiś czas temu twórca Days Gone się wypowiadał, że gra byla tworzona za szybko pod presją czasu stąd błedy i problemy techiczne, jakoś nigdy się nie nastawialem na Days Gone mi iż lubię serię Resident Evil poniważ tematyka gier zombi jest zbyt mocno wałkowana i kolejna nowa gra o zombi staje się zbędna, wracając do Sony to chciało mieć kolejnego eksluzywa na szybko przez co jakości Days Gone się oberwało.

  2. W jaki sposób ten artykuł
    https://cdaction.pl/newsy/ps-plus-w-kwietniu-dostaniemy-days-gone-i-jeszcze-dwie-inne-gry-wideo
    pokazuje, że „osadzona po apokalipsie zombie produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem przez graczy. „?

  3. >Tytuł studia Sucker Punch zadebiutował w 2019 roku na PS4, a dwa lata później pojawił się na pecetach.

    raczej Bend Studio

  4. Ten pan powinien trochę przystopować. Przy każdej okazji, nawet niezwiązanej z Days Gone, wylewa swoje żale na temat Days Gone. Który to już raz? Całkowity brak profesjonalizmu.

    Co do gry, dostała słabe recenzje i została zapamiętana przez ogół jako średniak bez polotu. No trudno się dziwić, że Sony nie inwestuje w kontynuację gry która jest pamiętana jako średnia.

  5. Zagrałem w Days Gone jakoś pół roku temu jak dodali je do PS Plus i byłem ogromnie zszokowany jakta gra jest diabelnie dobra. Dopóki nie zagrałem dopóty myślałem, że to średniak patrząc na oceny. Potem zauważyłem, że te niższe noty wynikają z bugów, których ja 2 lata po premierze nie doświadczyłem. Jak dla mnie jedna z najbardziej niedocenionych gier. W sequela zagrałbym od razu.

Dodaj komentarz