rek

Golden Joystick Awards 2022 rozdane. Elden Ring bez konkurencji

Golden Joystick Awards 2022 rozdane. Elden Ring bez konkurencji
Gala Golden Joystick Awards 2022 za nami. Nagrody rozdane, a najwięcej zgarnął oczywiście Elden Ring.

Zbliża się koniec roku, a tym samym czas podsumowań i rozdawnictwa nagród. Ta najważniejsza gala wciąż przed nami, ale wczoraj po raz 40. rozdano Złote Joysticki. Druga najstarsza ceremonia wręczania nagród w branży gier wideo także opiera się na wyborach graczy. Można ją więc spokojnie potraktować jako wskazówkę odnośnie do tego, jak będą rozkładały się nasze głosy np. podczas The Game Awards.

Ktoś już ma jakieś pomysły, która gra zdominowała tegoroczne rozdanie? W sumie wszystko zdradziłem w tytule, ale wielkiego zaskoczenia chyba i tak by nie było. FromSoftware może być dumne ze swojego dzieła: Elden Ring już w zeszłym roku był najbardziej wyczekiwaną grą, a w tym zebrał aż 5 nagród (wliczając jego twórców jako studio roku), w tym tę najważniejszą, za grę roku. Może nieco dziwić wyróżnienie go jako najlepszej produkcji wieloosobowej, ale przynajmniej na polu najlepszej narracji ustąpił nowemu Horizonowi.

Na gali nie zabrakło też mniejszych produkcji, takich jak Metal: Hellsinger (nagrodzony za najlepszy dźwięk) czy Cult of the Lamb (najlepsza gra indie). Pojawiło się także Return to Monkey Island, które zostało ogłoszone pecetową grą roku. Osobiście cieszę się, że przynajmniej w jednej kategorii doceniono Immortality (Manon Gage została nagrodzona za najlepszy występ za rolę Marissy Marcel).

Poniżej zwycięzcy wszystkich kategorii.

  • Gra roku: Elden Ring;
  • Najlepsza narracja: Horizon Forbidden West;
  • Najlepsza gra wieloosobowa: Elden Ring;
  • Najlepszy dźwięk: Metal: Hellsinger;
  • Najlepszy projekt wizualny: Elden Ring;
  • Najlepsze rozszerzenie: Cuphead: The Delicious Last Course;
  • Najlepsza gra indie: Cult of the Lamb;
  • Studio roku: FromSoftware;
  • Najlepszy występ: Manon Gage (jako Marissa Marcel w Immortality);
  • Najlepsza społeczność gry: Final Fantasy 14;
  • Nagroda „Wciąż gramy”: Genshin Impact;
  • Pecetowa gra roku: Return to Monkey Island;
  • Gra roku na Nintendo Switchu: Pokemon Legends Arceus;
  • Gra roku na Xboksie: Grounded;
  • Gra roku na PlayStation: Stray;
  • Najlepszy start we wczesnym dostępie: Slime Rancher 2;
  • Najlepszy trailer: Goat Simulator 3;
  • Najlepszy debiut: Vampire Survivors;
  • Najbardziej wyczekiwana gra: Legend of Zelda: Tears of the Kingdom;
  • Najlepszy sprzęt do grania: Steam Deck;
  • Wybór krytyków: Elden Ring.

7 odpowiedzi do “Golden Joystick Awards 2022 rozdane. Elden Ring bez konkurencji”

  1. – Nie potrafimy naprawić trybu multiplayer w naszych poprzednich produkcjach i co nam państwo zrobicie?
    – Jak to co? Wręczymy statuetkę Studia Roku.

    • – Nie potrafimy naprawić ślamazarnej walki, w dodatku inni idioci biorąc z nas przykład i robią ten sam system. A inni idioci gracze przyklaskują i to lubią. Co nam zrobicie?
      – Jak to co? Wręczymy statuetkę Studia i Gry Roku.

    • O proszę, o to okaz wściekłego gracza wyzywającego wszystkich innych od idiotów bo sam nie potrafi przejść gierki z prostym systemem walki. Chłopie, weź się ogarnij, pod każdym postem o czymś z fromsoftware te same brednie wypisujesz. Nudny jesteś.

    • Uwielbiam tę samotną krucjatę Deana przeciw reszcie świata, inspirująca 😛

  2. Jak to mówił pewien znany wędkarz: „I bardzo k***a dobrze”.

  3. Nie jest super, ale brak statuetek dla Blizzarda i chociaż jedna dla Stray jakoś rekompensuje zawód.

  4. Najlepsza gra wieloosobowa? Really?
    https://youtu.be/SMYuUoBb01w?t=37

Dodaj komentarz