God of War Ragnarok: Santa Monica Studio chwali się doskonałą sprzedażą gry

Kratos od czasów pierwszego God of War z PS2 nauczył branżę wiele, a jego powrót w miękkim reboocie z 2018 roku pokazał, że stary człowiek (półbóg?) i może – pierwsza część tylko w miesiąc po premierze sprzedała się w ilości ponad 5 milionów egzemplarzy, a do grudnia ubiegłego roku sięgnęła 23 milionów. Po wydaniu Ragnaroka i doskonałych ocenach, jakie zebrał tytuł, nikt nie miał wątpliwości, że mamy do czynienia z kolejnym hitem Santa Monica Studio.
Chociaż „hit” to mało powiedziane, ponieważ gra stała się największą premierą w historii Sony i także rozeszła się w ponad 5 milionach egzemplarzy, ale nie w miesiąc, a w tydzień. Teraz developerzy poinformowali o osiągnięciu kolejnego kamienia milowego – sprzedaż God of War Ragnarok przekroczyła właśnie 11 milionów sztuk:
Wiemy już, że studio nie zamierza odcinać kuponów od tego sukcesu i nie doczekamy się żadnych DLC, jednak gra będzie dalej rozwijana, bo za jakiś czas zawita do niej np. tryb Nowej Gry Plus. Co dalej? Na pewno wrócimy do nordyckich przygód Kratosa za sprawą powstającego serialu Amazonu, ale growa dylogia dotarła do fabularnego końca i studio prawie na pewno będzie chciało zrobić sobie dłuższą przerwę.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “God of War Ragnarok: Santa Monica Studio chwali się doskonałą sprzedażą gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
11 milionów kopii przy średniej cenie około 70 dolarów to naprawdę imponujący wynik, tym bardziej, że przy okazji przełożyło się to na znaczny wzrost sprzedaży PS5. Świetna wiadomość, bo ogrom pracy włożonej w tę grę widać na każdym kroku, czego nie da się powiedzieć o „niektórych” zeszłorocznych hitach. 🙂 Mimo wszystko liczę, że Santa Monica nie będzie śpieszno do eksterminacji egipskiego (?) panteonu i weźmie teraz na warsztat zupełnie nową markę, bo tak utalentowani ludzie nie powinni zamykać się we własnej strefie komfortu.
Podpisuję się pod tym. Chciałbym zobaczyć coś od nich w klimatach science fiction tym razem
Cokolwiek by to nie było to chętnie zagrałbym w coś z przede wszystkim ciekawą fabułą i postaciami. Również zgadzam się by nie pozostawali w swojej strefie komfortu aby było ciekawiej.